سام درخشانی: «در ایران بهایی به بازیگر کمدی داده نمیشود و بازی در این نقشها اعتباری برای بازیگر به همراه ندارد. تنها یکی دو مورد را به خاطر دارم که در آن به فیلمها و بازیگران کمدی توجه شده است. این اتفاق سبب میشود فیلمهای کمدی در سایه قرار بگیرند. در همین جشنواره اخیر هم تنها به خاطر تنوع بود که فیلم «خوب، بد، جلف، ارتش سری» را به جشنواره آوردند و از اول هم مشخص بود که اتفاق خاصی برای آن رخ نمیدهد.»
آریا عظیمی نژاد: «پدربزرگهایم هر دو موزیسین بودند و به اجبار موسیقی به من یاد دادند. اما امروز خیلی خوشحال هستم که این اتفاق برای من افتاد.
از ابتدا که وارد این حرفه شدم دوست داشتم موسیقی فیلم بسازم، حدود ۱۲۰ کار در حوزههای مختلف انجام دادم، اما خیلی کم پیش آمده به صورت آلبوم آنها را
روانه بازار کنم. ساز تخصصی من سه تار است و دغدغه گنجینه موسیقی نواحی دارم.»
رضا رویگری: «زمانی که جوانتر بودیم همواره دوست داشتیم کنار پیشکسوتان قرار گیریم تا هم بیاموزیم و هم بهواسطه آنها کلیت کار ارتقا یابد، اما این سالها جوانان کمتر دوست دارند یاد بگیرند و میخواهند یکشبه ره صدساله بروند. من در «اجارهنشینها» با امثال عزتالله انتظامی، حسین سرشار و فردوس کاویانی کار کردم که هر کدام یک استاد بودند.»