اثر جدید «دانیل استیل» به فهرست پرفروش‌ها راه یافت
 

 

نام جدیدترین اثر دانیل استیل در فهرست هفتگی جدید آثار داستانی پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز قرار ‏گرفت‎.
به گزارش ایسنا، ‌دانیل استیل، نویسنده پرکار آمریکایی بار دیگر موفق شد با انتشار رمان جدید خود با ‏عنوان «قطب‌نمای اخلاقی» در فهرست کتاب‌های داستانی پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز حضور پیدا کند‎.
‏استیل اخیرا موفق شده بود برای نگارش رمان‌های «توفیق اجباری» و «قسمت اشیا گمشده»  به این ‏فهرست راه‌یابد. «قطب‌نمای معنوی» در نخستین هفته از حضورش در جایگاه سوم این فهرست قرار دارد‎.
در رتبه نخست این فهرست نیز همچون هفته‌های گذشته «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» ‌نوشته «دلیا ‏اوئنز» به چشم می‌خورد. جایی که خرچنگ‌ها ‌آواز می‌خوانند که برای هفتادوهفتمین هفته در این ‏فهرست قرار گرفته است و نخستین تجربه «‌اوئنز» در داستان‌نویسی محسوب می‌شود به یکی از آثار ثابت ‏فهرست پرفروش‌های این نشریه تبدیل شده است‎.
این نشریه چندی پیش در قالب گزارشی اختصاصی به مسیر و دلایل موفقیت این اثر داستانی پرداخته بود. ‏داستان این رمان، دو خط زمانی را شامل می‌شود: اولی زندگی و ماجراهای دختری به نام «کیا» را روایت ‏می‌کند. مادام که او درباره سال‌های ۱۹۵۲ تا ۱۹۶۹ در انزوا و در حاشیه کارولینای شمالی، دوران رشد خود ‏را طی می‌کند. خط زمانی دوم، بررسی قتل یکی از شخصیت‌های مشهور در کارولینای شمالی است.
اما رمان «قطب‌نمای معنوی» تنها اثر جدید این فهرست نیست. رتبه دوم این فهرست نیز به رمان «ادوارد ‏عزیز» نوشته «آن ناپولیتانو» اختصاص یافته است. «ناپولیتانو» در این رمان داستان آغاز زندگی دوباره پسربچه ‏‏دوازده ساله‌ای را روایت می‌کند که پس از حادثه سقوط هواپیما و از دست دادن تمام خانواده‌اش تنها بازمانده این ‏حادثه است.
در رتبه چهارم نیز رمان «چه سن جالبی» نوشته «کایلی رید»  قرار دارد. این اثر که دومین هفته حضور ‏خود در بین پرفروش‌‌های این نشریه را می‌گذراند هفته گذشته در رتبه دوم قرار داشت‎.
رمان «محافظان» نوشته «جان گریشام» که موفق شده بود صدرنشین این فهرست باشد، این بار در جایگاه ‏پنجم به چشم می‌خورد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/179483/اثر-جدید-«دانیل-استیل»-به-فهرست-پرفروش‌ها-راه-یافت