فلکه اول
 

 

چند توصیه در ادامه نصایح یک دزد! | آرزو درزی|   به‌تازگی ویدیویی منتشر شده که در آن یک سارق توصیه‌هایی به شهروندان می‌کند تا ماشین‌شان مورد سرقت قرار نگیرد. ما هم تحقیق کردیم دیدیم مشاغل دیگری هم هستند که می‌توانند به جامعه‌ هدف‌شان توصیه‌هایی بکنند، بنابراین این توصیه‌ها را مکتوب کردیم و در مطلب زیر برای شما گرد آوردیم.
 توصیه یک کارمند اداری به ارباب‌رجوع: «هیچ‌وقت در زمان صبحانه نیایید دنبال کارتان. اصلا ما کارمندان اداری یک ضرب‌المثل داریم که می‌گوید ارباب‌رجوعی که 8 صبح می‌آید پشت در، جایش دقیقا همان‌جاست، پشت در. زیادی هم کارتان را پیگیری نکنید، هر چه بیشتر اصرار کنید، ما کمتر اهمیت می‌دهیم. مگر این‌که یک آشنای گردن‌کلفت داشته باشید، در آن صورت هم کارتان انجام می‌شود، هم برای‌تان چای و شیرینی می‌آوریم.»  توصیه یک پزشک به بیماران: «احتمالا دیده‌اید که ما گاهی برای یک سرماخوردگی هم اسکن مغز می‌نویسیم، هم نوار عصب و هم می‌گوییم بین مهره‌های کمرتان پلاتین بگذارید. پلاتین را هم از شرکتی که ما می‌گوییم بگیرید، استامینوفن را هم فقط از داروخانه‌ای که ما می‌گوییم. اگر در این شرایط قرار گرفتید، یک لیوان آب‌لیمو و عسل بخورید و استراحت کنید. اما اگر اصرار دارید که به ما مراجعه کنید، پول نقد همراه داشته باشید. ما کارت‌خوانمان خراب است.»  توصیه یک مشاور املاک به مستاجرها: «به سراغ ما که می‌آیید، همیشه پنج تومن بیشتر داشته باشید که با اولین جمله ما بگذارید روش. علاوه بر این سعی کنید که قبل از مراجعه حتما ازدواج کرده ‌باشید با مجردها بشدت برخورد می‌شود.»
 توصیه یک طنزنویس به سیاستمداران: «ما منتظریم شما یک جمله بگویید تا چند هفته درباره‌اش مطلب بنویسیم و ستون‌هایمان را پر کنیم. بنابراین با همین فرمانی که دارید پیش می‌روید، ادامه بدهید. نان ما در عملکرد شماست!»

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/169420/فلکه-اول