تیتربازی
 

 

طعنه مالک پدیده به سرخابی‌ها
حمیداوی، مالک پدیده، در واکنش به مخالفت شورای برون‌مرزی با اردوی خارجی تیمش به طعنه گفته است: «به فرودگاه می‌رویم و پشت استقلال و پرسپولیس آب می‌ریزیم!» او به تبعیض در این خصوص گلایه دارد.

آنجلینا جولی شیطان می‌شود
فیلم جدید آنجلینا جولی با نام «مالیفیسنت: سردسته اهریمنان» از 18 اکتبر در سینماهای جهان روی پرده می‌رود. علاوه بر آنجلینا جولی، بازیگرانی همچون ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، سم رایلی، هریس دیکینسن، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل و چیویتل اجیوفور در نسخه دوم مالیفیسنت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نیکول کیدمن تهیه‌کننده شد
بازیگر سرشناس استرالیایی به‌ عنوان تهیه‌کننده یک سریال درام با عنوان «مزرعه جنایت» برای سرویس استریمینگ وارنر میدیا معرفی شد. سرویس استریمینگ وارنر میدیا در حال ساخت سریال درامی با عنوان «مزرعه جنایت» است و نیکول کیدمن را به ‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی آن انتخاب کرده است. از این سریال به ‌عنوان یک درام روانشناسانه با تم عاشقانه یاد شده که دو شخصیت اصلی آن سلما و ریچارد آیکلنباوم دو متخصص در زمینه کشتار جمعی هستند که ازدواجشان بر تحقیشان درباره بدنام‌ترین جنایت‌های دنیا تأثیر می‌گذارد و مرزهای ازدواج و علوم را در بوته آزمایش قرار می‌دهد.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/166795/تیتربازی