هشتگ‌ روز
 
#مهدی_پاکدل#خوش_تیپ #وحید_امیری
 

انتشار عکس‌های مدلینگ مهدی پاکدل که گویا در ونیز گرفته شده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی سیلی از اظهارنظر و تعریف و تحسین و البته عکس‌العمل‌های غیرقابل پیش‌بینی را به ‌وجود آورده است.
پاکدل که در سال‌های اخیر فعالیت‌های متنوعی را تجربه کرده، در جدیدترین ذوق‌آزمایی‌اش رفته سراغ مدلینگ. با عکس‌هایی که در آنها تغییر ظاهر این بازیگر به‌ شکل عجیبی توی چشم می‌خورد و این باعث پست‌ها و کامنت‌های فراوانی شده است- که در برخی از آنها به‌طورکلی به خوش‌تیپی مردان ایرانی اشاره شده و برخی دیگر نیز با زبانی طنازانه به خود مهدی پاکدل اشاره کرده‌اند که «چقدر بعد از طلاق رو اومده است». در برخی از کامنت‌ها مهدی پاکدل را با بازیگرانی قیاس کرده‌اند که دنیا آنها را به‌عنوان مظهر خوش‌تیپی می‌شناسد: «هی می‌گن جورج کلونی فلانه و بیساره. تو رو خدا مهدی پاکدل خودمون چه کم از کلونی دارد؟»
بعضی هم تنها به اصل ماجرا اشاره کرده‌اند که انگار برایشان جذاب‌تر از تغییرات ظاهری پاکدل بوده: «بعد از امیر آقایی نوبت به مهدی پاکدل رسید که مدل خانه مد راد بشه».
در این میان پست‌ها و کامنت‌های بامزه هم فراوان است: «نمی‌دانم چرا این بازیگران بعد از مدتی انگار دوباره متولد می‌شوند»، یا: «خدا به ب.ط صبر بده»، یا: «فقط می‌تونم بگم ایشششش. حسادت رو برای این روزا گذاشته‌ن دیگه، نه؟»...
در این بین این نظرات از بقیه بیشتر خوانده شده است: «یعنی چند‌سال پیش مهدی پاکدل فکرش رو می‌کرد که سفیدشدن موهاش درنهایت مهمترین دلیل خوش‌تیپی‌اش خواهد شد؟» و «پاکدل جوجه اردک زشت سینمای ایرانه. کاش عکسش رو توی فیلم آبی یا اولین شب آرامش ببینید تا متوجه شوید از نظر تیپ و قیافه چه پیشرفت عجیبی کرده»...
 
وحید امیری رسما قرارداد خود با باشگاه ترابزون اسپور ترکیه را لغو کرد و به‌زودی به یکی از تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان ملحق خواهد شد. هر سه باشگاه در هفته‌های اخیر با این بازیکن ملی‌پوش مذاکره انجام داده‌اند و باید دید تصمیم نهایی این بازیکن چه خواهد بود. با این حال واکنش هواداران پرسپولیس به بازگشت امیری هم در توییتر و شبکه‌های اجتماعی جالب توجه است.
   آقای امیری حداقل با پشت‌کردن به پیشنهاد تراکتور و سپاهان، تنها گذاشتن پرسپولیس تو اون روزای سخت رو جبران کن و برگرد.
   آقای وحید امیری ما با حضور مهدی ترابی خاطرات خوشمون با شما را فراموش کردیم.
   وحید امیری تو بدترین شرایط پرسپولیس رو تنها گذاشت و رفت. ولی اگر احمدزاده برگشت پس جا برای  اونم هست. چون وقتی که رفت به هوادار پرسپولیس بی‌احترامی نکرد.
   نمی‌دونم چرا ولی تا اسم وحید امیری، احمدزاده، طارمی و محرمی رو می‌شنوم، یاد اون هوادار پرسپولیس می‌افتم که کشته‌شد، زنش می‌گفت وقتی بچمون مرد گریه نکرد، اینا رفتن اشکش دراومد.
   كاش يكي به اين بازيكن‌هاي ايراني بفهمونه سن رفتن به اروپا حداكثر ٢٥‌سال هست كه باشگاه‌هاي خوب بتونن جذبتون كنن وگرنه رفتن شما تو اين سن و ‌سال به باشگاه‌هاي داغون، فرقي با قطر رفتن نداره و تهش مي‌شيد وحيد اميري و احمدزاده و رضاييان.
   اگر قراره وحید امیری بیاد تو ایران بازی کنه، ‌ای کاش تو همین پرسپولیس باشه. با رفتنش به تراکتور و سپاهان فقط رقبا قوی‌تر میشن.
   ولی ‌ای کاش وحید امیری نمی‌رفت ترکیه و پرسپولیس رو تو سخت‌ترین شرایط تنها نمی‌گذاشت. کاش دوباره برگرده با این‌که ازش دلخوریم، اما به درد پرسپولیس می‌خوره.
   ولی اگر وحید امیری و صادق محرمی به پرسپولیس برگردن با این‌که ازشون دلخوریم، ولی چه تیم قوی ‌ای میشیم.
   برگشتن وحید امیری قطعا از حضور احمدزاده و کنعانی تو پرسپولیس قابل هضم‌تره.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/166793/-هشتگ‌-روز