راننده تاکسی اینترنتی با ربودن دختران دانش‌آموز قصد آزار آنها را داشت
 
بالگرد هوا ناجا دو قربانی تجاوز را نجات داد
 

 

شهروند| نقشه هولناک راننده تاکسی اینترنتی با مشاهده بالگرد هوا ناجا بر فراز آسمان ناکام ماند. این مرد 45 ساله وقتی دو دختر دانش‌آموز را به بیابان برد و قصد تجاوز به آنها را داشت، نمی‌دانست که در چند قدمی‌اش پادگان هواناجا قرار دارد. او درست در لحظاتی که با قربانیانش درگیر بود تا نقشه شومش را اجرا کند، بالگردی را دید که از آسمان به سمت آنها فرود می‌آید. این راننده تاکسی از این‌که نقشه‌اش لو رفته و پلیس با بالگرد به سراغش آمده است، پا به فرار گذاشت. غافل از این‌که بالگرد ناجا به سمت پادگانشان در حرکت بود. با این حال متهم فراری خیلی زود از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.
ساعت ۱۹:۱۵ روز سه‌شنبه بود که دو دختر ۱۵ ساله به کلانتری ۱۷۳ امین آباد  رفتند و اعلام کردند که چند دقیقه قبل از دست یک مرد آزارگر فرار کرده‌اند.
یکی از این دو دختر اصلا حال خوبی نداشت و از شدت ترس مرتب گریه می‌کرد. دختر دیگری که حال بهتری نسبت به هم‌کلاسی‌اش داشت درباره توضیح اتفاق هولناکی که برایشان افتاده بود، به ماموران پلیس گفت: «ساعت17:30 عصر بود، به مقصد خانه دوست‌مان یک تاکسی اینترنتی گرفتیم. می‌خواستیم به خانه هم‌کلاسی‌مان برویم تا از او یک کتاب درسی بگیریم. خانواده‌مان هم در جریان بودند و آنها برایمان تاکسی اینترنتی گرفتند. سوار یک خودروی پراید شدیم. راننده تاکسی پس از سوار کردن ما در ابتدا مسیر کوتاهی را طی کرد و سپس از مسیر اصلی خارج شد. او ما را به کمربندی دوم جاده ورامین قبل از پل فیروزآباد برد. وقتی اعتراض کردیم گفت که خودرویش جوش آورده است و در آن‌جا به بهانه خرابی خودرو پیاده و در عقب را باز کرد. ما هم تصور کردیم واقعا خودرویش خراب شده است. اما این مرد پس از پیاده‌شدن از خودرو، دقایقی بعد به سراغ‌مان آمد و با قصد آزار و اذیت، گردن دوستم را گرفت و وقتی با مقاومت او روبه‌رو شد، به سراغ من آمد و می‌خواست به من تجاوز کند. خیلی ترسیدیم و فریاد زدیم، ولی کسی آن‌جا نبود. با این حال با او درگیر شدیم که در این کش‌وقوس‌ها گردنبند هم‌کلاسی‌ام نیز پاره شد و کف خودرو افتاد.، حتی النگویش هم افتاد که دوباره آن را برداشت. اما این مرد دست‌بردار نبود و برای رسیدن به نیتش همچنان اصرار داشت و با ما درگیر بود تا این‌که درنهایت صدای یک بالگرد را از آسمان شنیدیم. بالگرد پلیس از آسمان منطقه با ارتفاع بسیار پایین عبور کرد. انگار داشت به سمت ما می‌آمد که در این لحظه راننده تاکسی با مشاهده آن از ترس گیر افتادن در دام پلیس، هر دوی ما را در جاده رها کرد و سوار بر خودرویش شد و فرار کرد. اما مشخصات خودرو و شماره تلفنش در موبایلم موجود بود. بعد از فرار متهم خیلی ترسیده بودیم، آن بالگرد هم اصلا به سمت ما نیامد، ولی باعث شد نجات پیدا کنیم.»
با اعلام این شکایت موضوع تحت بررسی‌های دقیق و پلیسی قرار گرفت و نیرو‌های عملیات کلانتری با داشتن پلاک خودرو و شماره همراه راننده تاکسی اینترنتی، دو محل احتمالی حضور متهم در دولت‌آباد و شهرری را مورد بررسی قرار دادند، تا این‌که ماموران کلانتری نهایتا موفق شدند متهم را هنگام فرار در فیروزآباد شهرری شناسایی و دستگیر کنند. همچنین مشخص شد که متهم درست در چند قدمی پادگان هوا ناجا قصد تجاوز به این دو دختر دانش‌آموز را داشته که در این پادگان بالگردهای نیروی انتظامی تردد می‌کردند. آن بالگرد هم درحال فرود به پادگان بوده و متهم با این تصور که گیر افتاده است، فرار می‌کند.
راننده تاکسی خیلی زود تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به جرمش به پلیس گفت: «من هیچ‌وقت تا حالا در زندگی‌ام خلاف نکرده‌ام. وقتی این دو دختر را سوار کردم، دچار وسوسه شدم. خودم دو فرزند دارم و نمی‌دانم چرا این‌کار را انجام دادم. آن لحظه تصور کردم که پلیس از طریق بالگرد دارد به سراغم می‌آید و قصد دستگیری مرا دارد، برای همین فرار کردم.»
سرهنگ حیدر مسن‌آبادی، رئیس کلانتری ۱۷۳ امین‌آباد با اشاره به این‌که متهم صاحب زن و دو فرزند است، درباره این پرونده گفت: «این راننده تاکسی اینترنتی در اعترافاتش بیان کرده که در آن لحظات دچار وسوسه‌های شیطانی شده و در دام هوس افتاده بود. او از عمل خود ابراز ندامت داشت و می‌گفت که پشیمان شده است. همچنین گردنبند یکی از دختران که پاره شده بود، داخل خودرو کشف شد و متهم با تشکیل پرونده‌ای به مقام قضائی معرفی شد. درحال حاضر تحقیقات و بررسی‌های بیشتر درباره این پرونده همچنان از سوی پلیس ادامه دارد.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/164484/بالگرد-هوا-ناجا-دو-قربانی-تجاوز-را-نجات-داد