ترامپ در واکنش به استیضاحش:
 
من با نیکسون فرق دارم
 

 

در حالی‌که دموکرات‌های کنگره آمریکا هر روز بیش از پیش بر استیضاح دونالد ترامپ اصرار می‌ورزند، رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به سخنان برخی از نمایندگان دموکرات گفت با ریچارد نیکسون فرق دارد و هرگز کناره‌گیری نخواهد کرد.
دونالد ترامپ اظهار کرد که اگر دموکرات‌ها برای استیضاح او اقدام کنند، مانند ریچارد نیکسون از این چالش فرار نخواهد کرد. رئیس‌جمهوری آمریکا پس از تأکید بر این‌که هیچ کار اشتباهی انجام نداده، اظهار کرد که «تفاوت بزرگ» میان او و ریچارد نیکسون، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، این است که او در جایگاه ریاست‌جمهوری باقی خواهد ماند. ترامپ در حیاط کاخ سفید گفت: «من کناره‌گیری نمی‌کنم. تفاوت بزرگی وجود دارد. من کناره‌گیری نمی‌کنم.»
برخی از متحدان ترامپ اما دموکرات‌ها را به اقدام برای استیضاح او تشویق می‌کنند، زیرا معتقدند که اقدامی جنجالی علیه او می‌تواند به پیروزی مجدد او در انتخابات ریاست‌جمهوری کمک کند. او با اشاره به ریچارد نیکسون گفت: «وقتی به طرح استیضاح‌های گذشته نگاه می‌کنید، فارغ از این‌که درباره کلینتون بوده یا نیکسون، هیچ  رئیس‌جمهوری به مرحله استیضاح نرسیده و درنهایت ریاست‌جمهوری به پایان رسیده است.»
ترامپ تأکید کرد: «ما هیچ کار اشتباهی نکردیم، به‌جز این‌که بزرگترین اقتصاد تاریخ آمریکا را ساختیم. ما هیچ کار اشتباهی نکردیم به‌جز این‌که ارتشمان را طوری بازسازی کردیم که هیچ‌کس پیش از این ندیده است. ما خوب پیش رفته‌ایم و کشور ما هرگز از این قدرتمندتر نبوده است.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/164401/من-با-نیکسون فرق-دارم