تیتربازی
 

 

اعتصاب در اردوگاه استقلال
شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال روز گذشته به دلیل بدقولی مسئولان باشگاه از تمرین‌کردن امتناع کردند. قرار بود استقلالی‌ها قبل از بازی آخر پول بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد.

میزبانی ذوب‌آهن در کربلا!
با توجه به تاخیر در ارسال نامه موافقت وزارت خارجه امارات با برگزاری مسابقه در این کشور و زمانبر بودن مکاتبات و اتمام مهلت اعلام شده، کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مسابقه ذوب‌آهن و تیم‌های عربستانی در امارات مخالفت کرد تا بازی در همان عراق و شهر کربلا انجام شود.

پخش پنج باره دورهمی با حضور بهنام صفوی
شبکه نسیم به مناسبت گرامیداشت یاد بهنام صفوی، خواننده‌ای که صبح روز دوشنبه فوت کرد؛ آخرین حضور او در برنامه دورهمی را پخش خواهد کرد، اما نه در حد یک یا دو بازپخش. اصل برنامه سه‌شنبه شب ساعت 21  روی آنتن می‌رود، اما ظاهرا باکس برنامه‌ها به قدری خالی است که مسئولان تصمیم گرفته‌اند، روز چهارشنبه ساعات ۴:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۶: ۳۰ و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه آن را بازپخش کنند.

درخشش نوازنده زن ایرانی در اروپا
گروه موسیقی شیلر فروردین امسال جدیدترین آلبومش با نام  «صبح دم» را  در سطح بین‌المللی به انتشار رساند. در حالی تور کنسرت این آلبوم را آغاز کرد که یلدا عباسی، نوازنده دوتار خراسان نیز آنها را در این اجراها همراهی می‌کند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/162471/تیتربازی