اقدام به خودکشی پس از آزار و اذیت
 

 

شهروند| پسر جوانی که با وعده ازدواج دختری را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد. دختر جوان پس از نقشه سیاه خواستگار فریبکار دست به خودکشی زد.
چندی پیش پرونده‌ای از شعبه ششم دادگاه کیفری یک تهران مبنی بر این‌که خانم جوانی حدودا ۲۰ ساله توسط جوانی به نام علیرضا متولد ۱۳۷۱ مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که با حضور والدین دختر جوان در اداره شانزدهم، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند این دختر با تهیه نوشیدنی مسموم اقدام به خودکشی کرده که خوشبختانه با انتقال سریع به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی از مرگ نجات پیدا کرده و درحال حاضر درحال تکمیل اقدامات درمانی است.
کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای انجام تحقیقات به بیمارستان اعزام شدند و دختر جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «بهمن‌ سال گذشته بود که از طریق فضای مجازی با علیرضا آشنا شدم. ابتدا ارتباط ما در حد چند پیام کوتاه بود، تا این‌که این ارتباط هر روز بیشتر و بیشتر شد و نهایتا برای نخستین بار در داخل پارک با یکدیگر ملاقات کردیم. مدتی از آشنایی من و علیرضا گذشت و در این مدت علاقه شدیدی به او پیدا کردم، تا این‌که یک روز علیرضا مدعی قصد خود برای ازدواج با من شد و به من پیشنهاد ازدواج داد و من نیز بلافاصله پیشنهاد او را قبول کردم. مدتی بعد یک روز علیرضا به من گفت که قصد داردتا مرا به خانواده‌اش معرفی کند و به این ترفند مرا به خانه‌شان در محدوده فلکه دوم صادقیه برد. به علیرضا اعتماد کامل داشتم و به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم که او یک روز قصد فریب مرا داشته باشد. زمانی که وارد خانه شدیم، متوجه شدم علیرضا به دروغ مرا به داخل خانه کشانده و خانواده‌اش آن‌جا نیستند. قصد داشتم از خانه خارج شوم، اما علیرضا در خانه را قفل کرده بود و به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.»
مریم درخصوص اقدام اخیرش برای پایان دادن به زندگی خود نیز گفت: «پس از آن ماجرا چندین نوبت با علیرضا صحبت کرده و از او درخواست کردم تا به قول خودش برای ازدواج عمل کند، اما او هر بار بهانه‌ای می‌آورد تا این‌که تلفن همراهش خاموش شد و دیگر پاسخ تماس‌های مرا نداد. از یک سو همه چیز برایم تمام شده بود و از سوی دیگر نیز نمی‌توانستم واقعیت را به پدر و مادرم در میان بگذارم و به همین علت تصمیم گرفتم به زندگی خود پایان دهم.»
در ادامه‌ رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل سکونت علیرضا در فلکه دوم صادقیه به این محل اعزام شدند و روز گذشته او را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند. او نیز با مشاهده شاکی و شواهد موجود به فریب شاکی اقرار کرد.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «قرار قانونی از سوی مقام قضائی در مورد این متهم صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/162437/اقدام-به-خودکشی-پس-از-آزار-و-اذیت