یک نوشیدنی ویژه‌روزداران
 
دمنوش موز و دارچین
 

 

مصرف مایعاتی مثل آب آشامیدنی، آبمیوه، شیر کم‌چرب، دوغ بدون نمک و دمنوش‌ها در فاصله پس از افطار تا هنگام خوابیدن کمک می‌کند که تعادل آب و الکترولیت‌های بدن هنگام روزه‌داری حفظ شود. پیشنهاد ویژه ما برای امروز یک دمنوش متفاوت است که می‌تواند در خواب مفید شما تاثیرگذار باشد. دمنوش موز و دارچین  یک درمان مناسب برای بی‌خوابی و بازگرداندن قوای از دست رفته است، همچنین این دمنوش جادویی مانند یک دارو عمل می‌کند و به‌عنوان آرام‌بخش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
خواص درمانی
داروهای ضددرد، آنتی‌هیستامین‌ها، داروهای ضدفشار خون و داروهای قلبی که باعث خواب‌آلودگی می‌شوند، اغلب داروهای پرخطر هستند، بنابراین یک داروی طبیعی راه‌حل مناسبی برای رفع بی‌خوابی است.  موز و به‌خصوص پوست آن سرشار از پتاسیم و منیزیم است و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند.
طرز تهیه
موز ارگانیک یک عدد
آب یک قوری
دارچین به مقدار دلخواه
قسمت‌های بالا و پایین موز را قطع کنید و موز را درون ظرف آب قرار دهید، تا به مدت ۱۰ دقیقه بجوشد، اما باید در نظر داشت که آب مورد نظر باید سالم و خالص باشد.
در هنگام جوشیدن آب مقداری دارچین به آن اضافه کنید و هنگامی که موز به مدت ۱۰ دقیقه جوشید آن را از درون ظرف خارج و مایع حاصل را از صافی رد کنید و مایع به دست آمده که به صورت گرم و چسبنده است را بنا به ذائقه خودتان دارچین اضافه کنید و از خوردن این دمنوش انرژی‌زا لذت ببرید.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/162422/دمنوش-موز-و-دارچین -