جدایی بعد از دو سال دعوا ‏
 
خواستگاری از آنجلینا جولی در ایران! ‏
 

 

شهروند| جدایی رسمی آنجلینا جولی و براد پیت بعد از دو سال‌ونیم کشمکش اتفاقی بود که دیروز در فضای رسانه‌ای جهان غوغا به پا کرد. اتفاقی که در ایران نیز بی‌سروصدا نبود و موجب انتشار بی‌شمار کامنت با مضامین طنزآمیز شد...
در گزارش منتشر شده رسانه‌ها عنوان شده بود که این دو ستاره که ازدواج‌شان سر فیلمبرداری فیلم «خانم و آقای اسمیت» جنجالی بود؛ این رسم دیرین را در طلاق هم رعایت کردند و یکی از جنجالی‌ترین طلاق‌های سال‌های اخیر را رقم زدند. طبق این گزارش جولی 43 ساله و پیت 55 ساله عنوان داشتند که از این پس بر آنچه برای شش فرزندشان مناسب است، تمرکز خواهند کرد. آنها، صاحب سه فرزند شده‌اند و سه کودک را نیز به فرزندخواندگی پذیرفته‌اند. آنجلینا جولی و برد پیت در سال 2005 و در جریان فیلمبرداری «خانم و آقای اسمیت» با یکدیگر آشنا شدند و چند ماه پس از اکران فیلم در جنوب فرانسه با هم ازدواج کردند ولی، در ماه سپتامبر سال 2016 آنجلینا جولی درخواست طلاق داد. از آن زمان تاکنون، این زوج درگیر حل اختلاف بر سر حضانت فرزندان و تقسیم اموال بوده‌اند. در ماه ژوئن سال 2018، قاضی یک دادگاه یک برنامه جامع برای دیدار برد پیت با کودکانش تدارک دید به جز مداکس ۱۷ ساله که به بلوغ عقلی رسیده و خودش می تواند تصمیم بگیرد چقدر با پدرش وقت صرف کند.
 نکته جالب در مورد این خبر این‌که مجله پیپل وقتی اعلام کرد که آنجلینا جولی و براد پیت، بالاخره به‌طور رسمی از همدیگر جدا شدند؛ فکر نمی‌کرد این خبر دستمایه شوخی‌های کاربران ایرانی باشد. کاربرانی که به‌شکلی عجیب پست‌ها و توئیت‌هایی مشابه با این مضمون را منتشر می‌کردند که «پس خدا را شکر. فردا مادرم را می‌فرستم خواستگاری آنجلینا»!  البته هواداران براد پیت نیز بیکار ننشسته بودند: «ایکبیری آخرش دست از سر براد برداشت». یا: «حتما مهریه‌ش رو هم گذاشته اجرا»! 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/159108/خواستگاری-از-آنجلینا-جولی-در-ایران!-‏