پیش‌بینی محمدرضا احمدی پس از قرعه‌کشی UCL
 
بارسا-سیتی فینالیست می‌شوند
 

 

شهروند| قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و حالا طرفداران فوتبال باید تا 28 فروردین‌ماه صبر کنند، تا چهره چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مشخص شود. درباره چهار دیدار حساس این مرحله با محمدرضا احمدی، مجری برنامه گزارش ورزشی هم‌صحبت شدیم. احمدی که از همین حالا فینال بارسلونا –منچسترسیتی را پیش‌بینی کرده، معتقد است مثل همه فوتبالی‌ها بارسا–منچستر را گل بازی‌های این مرحله می‌داند. پیش‌بینی و نظرات او را درباره این چهار بازی در زیر می‌خوانید:  
بازی اول: یوونتوس-آژاکس
یوونتوس با درخشش خیره‌کننده رونالدو مقابل اتلتیکومادرید کامبک زد و قطعا انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارند. آنها به آژاکسی خورده‌اند که رئال را با شایستگی و برتری فنی در هر دو مسابقه حذف کرد. این آژاکس تیم یکدست و فوق‌العاده‌ای است و ممکن است کار را برای رونالدو و تورینی‌ها سخت کند. به نظرم یکی از قشنگ‌ترین بازی‌ها خواهد بود.
بازی دوم: لیورپول-پورتو
با این قرعه‌کشی انجام‌شده خوش‌به‌حال لیورپول شد و برای صعود به جمع 8 تیم ، بهترین قرعه در این مرحله به آنها خورد. لیورپول، بایرن را در مونیخ شکست داد و حذف کرد و با این‌که نسبت به ‌سال قبل افت محسوسی داشته، اما زور پورتو بعید است به آنها برسد و طرفداران لیورپول باید خودشان را آماده‌ بازی سخت احتمالی با بارسلونا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنند.
بازی سوم: منچسترسیتی-تاتنهام
من فکر می‌کنم این آخرین مرحله حضور تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا باشد و خیلی بعید است که بتوانند از پس تیم ترسناک گواردیولا بربیایند. سیتی در بازی قبل 7 گل به شالکه زد و خیلی‌ها فکر می‌کنند شالکه تیم خیلی ضعیفی بود. به نظر من اما شالکه تیم خوب و قوی‌ای بود و این قدرت زیاد سیتی بود که باعث چنین نتیجه‌ای شد. به نظرم این تیم راهی فینال هم می‌شود.
بازی چهارم: منچستریونایتد-بارسلونا
گل بازی‌های این مرحله هم قطعا بارسلونا و منچستریونایتد است که طرفداران بی‌شماری در ایران دارند. قطعا دو بازی رفت و برگشت جذابیت‌های بسیار زیادی دارد، ولی به نظر من این بارسا، منچستر را حذف می‌کند و یک پای دیگر فینال خواهد بود. منچستر هم با این‌که با سولسشر نتایج بهتری گرفته، ولی زور فوتبالی‌اش در این شرایط به این بارسلونای آماده که مسی‌اش در اوج است، نمی‌رسد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/157322/بارسا-سیتی-فینالیست-می‌شوند