رئيس‌جمهوري كه هرگز از خودپرداز استفاده نکرده
 

 

دونالد ترامپ كانديداي حزب جمهوريخواه آمريكا كه اين روزها به خاطر رسوايي‌هاي اخلاقي‌اش بيش از هر زماني بر سر زبان‌ها افتاده، مصمم است با شكست دادن هيلاري كلينتون نامزد حزب دموكرات، جاي باراك اوباما را در كاخ سفيد بگيرد. در اين مطلب ناگفته‌هايي از زندگي دونالد ترامپ كه شايد كمتر كسي آن را شنيده باشد، مي‌آوريم:  
1- زماني كه كار ساخت برج ترامپ در نيويورك سال 2001 به پايان رسيد به بلندترين برج مسكوني دنيا تبديل شد. (اين برج 90طبقه است.)
2- ترامپ صاحب ملك «مار اِ لگو» در پالم بيچ است كه 70هزار مترمربع مساحت دارد. اين ملك در دهه 20 ميلادي توسط غول غلات آمريكا ماجوري مري و در ساخته شده. ساختمان اين قصر نزديك به 60 اتاق خواب دارد.
3- ترامپ در خيابان مشاهير ‌هاليوود يك ستاره دارد. اين ستاره در ‌سال 2007 به نام او ثبت شد. او دوهزاروسيصدوبيست‌وهفتمين ستاره‌اي بود كه به خاطر تهيه‌كنندگي The Apprentice در شبكه NBC  به اين افتخار دست يافت.
4- دونالد ترامپ تاكنون سه بار ازدواج كرده و از اين ازدواج‌هايش پنج فرزند دارد. بارون 9 ساله از همسر فعلي‌اش ملاني است. يك دختر از همسر دومش مارلا ماپلس دارد (تيفاني 21 ساله) و سه فرزند هم از همسر اولش ايوانا ترامپ دارد (اريك 31 ساله، ايوانكا 33 ساله و دونالد جونيور 37 ساله).
5- در جريان برنامه «نيمه‌شب» كنون اوبرايان، ترامپ گفت در عمرش هرگز از دستگاه‌هاي خودپرداز استفاده نكرده است.
6- دونالد در كودكي و نوجواني آن‌قدر شيطان بود كه والدينش براي اين‌كه از دستش راحت شوند، او را در 13 سالگي به آكادمي نظامي نيويورك فرستادند. او در ‌سال 1964 از اين آكادمي فارغ‌التحصيل شد.
7- اين ملاك بزرگ در ‌سال 1983 تيم فوتبال «نيوجرسي جنرال» را خريد كه در آن زمان در ليگ فوتبال ايالات متحده حضور داشت، اما آن ليگ در‌ سال 1985 تعطيل شد.
8- ترامپ در‌ سال 1990 در فيلم «ارواح نمي‌تواند» به ايفاي نقش پرداخت و جايزه بدترين نقش مكمل مرد را هم از آن خود كرد.
9- او در ‌سال 1996 مدير اجرايي برگزاري مراسم دختر شايسته جهان، دختر شايسته آمريكا و دختر شايسته نوجوان آمريكا بود.
10- در شرط‌بندي كه به «نبرد ميلياردرها» معروف است، ترامپ و وينس مك ماهن مالك WWE  (كشتي كچ) با هم شرط‌بندي كردند. هر كدام از آنها يك كشتي‌گير را انتخاب كردند و قرار شد بازنده سرش را بتراشد. در آن شرط‌بندي ترامپ برنده شد و كمك كرد تا مك ماهن سرش را بتراشد.
11- دونالد ترامپ طرفدار منع استعمال مشروبات الكلي است و هرگز مشروبات الكلي نمي‌نوشد. برادر بزرگتر او فرد به الكل اعتياد داشت و هميشه برادرش را از نوشيدن مشروبات الكلي منع مي‌كرد. برادرش در نتيجه اعتيادش درگذشت.
12- ترامپ يد طولايي در رسوايي‌هاي اخلاقي دارد، اما يكي از معروف‌ترين آنها رابطه‌اش با «آنا نيكول اسميت» مدل فقيد آمريكايي است. او بين ازدواجش با ايوانا ترامپ و مارلا ماپلس با اين مدل هم ارتباط داشته است.
13- رئيس‌جمهوري آمريكا در دانشگاه‌هاي فوردهام و دانشگاه پنسيلوانيا تحصيل كرده و در ‌سال 1968 در رشته اقتصاد فارغ‌التحصيل  شده است.
14- در ‌سال 2015 مجله فوربس دارايي‌هاي ترامپ را معادل 4.1ميليارد دلار اعلام كرد كه او را در رده 405 ميلياردر جهان قرار مي‌داد. اما او در اعلام كانديداتوري‌اش براي رياست‌جمهوري ثروتش را معادل 9 ميليارد دلار اعلام كرد.
15- دونالد ترامپ هرگز سيگار نكشيده و هيچ ماده مخدري استفاده نكرده است.
16- ترامپ عضو فعال جنبشي است كه در آن سعي دارند محل تولد باراك اوباما را كشف كنند. او شخصا كارآگاهاني را به‌ هاوايي فرستاده است، تا در مورد اين مسأله تحقيق كنند. زماني كه باراك اوباما در‌ سال 2014 شناسنامه‌اش را براي عموم منتشر كرد، ترامپ آن را ساختگي دانست.
17- ترامپ هرچند از منتقدان پروپاقرص اوباما و دولتش است، اما اخيرا رويه‌اي دوستانه با او در پيش گرفته و از اوباما دعوت كرده هر زمان كه دوست دارد در هر كدام از زمين‌هاي گلفش كه مي‌خواهد با هم گلف بازي كنند.
18-ترامپ يك فوبيای بسيار عجيب دارد. او «گرامافوب» است، يعني از دست دادن با افراد مي‌ترسد. او زماني كه مجبور به اين كار باشد، يك تكنيك بامزه دارد و اين است كه شخص مقابل را به سمت خودش مي‌كشد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/157301/رئيس‌جمهوري-كه هرگز-از-خودپرداز-استفاده-نکرده