حرکت توهین‌آمیز در مقابل حرکت توهین‌آمیز
 
رونالدو پاسخ سیمئونه را داد
 

 

یوونتوس در یک بازگشت فوق‌العاده موفق شد در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 3-صفر اتلتیکومادرید را شکست دهد و نتیجه 2-صفر بازی رفت را جبران کند. در بازی رفت، دیگو سیمئونه پس از گل دوم اتلتیکومادرید شادی خاصی کرد و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. کریستیانو رونالدو که در این دیدار هتریک کرد، پس از گل سوم با یک شادی گل پاسخ سیمئونه را داد.
سیمئونه در بازی رفت دو تیم در استادیوم واندا متروپولیتانو، با انجام حرکتی توهین‌آمیز هواداران یوونتوسی حاضر در ورزشگاه را بسیار ناراحت و عصبانی کرده بود. جنجال حرکت سیمئونه بعد از بازی رفت ادامه پیدا کرد و درنهایت او از سوی یوفا به خاطر حرکت نامناسبش 17هزار یورو جریمه شده بود.
اما رونالدو در بازی سه‌شنبه‌شب در زمان شادی بعد از گل خود، حرکت عجیب و غریب دیگو سیمئونه در بازی رفت را تکرار کرد، تا به نوبه خود از اتلتیکو و سیمئونه انتقام گرفته باشد. سیمئونه در پایان بازی در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره حرکت کریستیانو رونالدو گفت: «مطمئنم رونالدو وقتی آن حرکت را کرده، هدفش هواداران تیم خودش بوده. همان‌طور که من در استادیوم واندا رو به هواداران خودمان آن کار را کردم و منظورم این بود که آنها چه شخصیتی دارند.»
حالا انتظار می‌رود حرکت کریستیانو رونالدو که پاسخی به حرکت سیمئونه در بازی رفت بود هم او را با جریمه مشابهی روبه‌رو کند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/157276/رونالدو-----پاسخ-سیمئونه-را-داد