تیتربازی
 

 

ابراهیم حاتمی‌کیا فیلم جدید می‌سازد
شنیده‌ها حاکی از این است که ابراهیم حاتمی‌کیا در سکوت خبری پیش‌‌تولید فیلم جدیدش را آغاز کرده است. این فیلم مانند سه کار اخیر او یک پروژه بزرگ و استراتژیک است. هنوز هیچ اطلاعاتی از فیلم به بیرون درز نکرده و کسی نمی‌داند پروژه جدید حاتمی‌کیا چیست و توسط چه نهادی تولید می‌شود. البته با توجه به همکاری‌های اخیر حاتمی‌کیا با سازمان اوج و رضایت تمام و کمال این کارگردان از این سازمان، بعید است که او فیلم جدیدش را خارج از «اوج» کلید بزند.

گلر سابق استقلال مبتلا به تومور مغزی
مسعود قاسمی، دروازه‌بان سابق استقلال این روزها درحال پشت‌سرگذاشـــتن مراحل شیمی‌درمانی به دلیل بیماری تومور مغزی است. او در این‌باره گفت: «در این مدت نخواستم کسی از بیماری‌ام مطلع شود. ان‌شاءالله روز به روز شرایطم بهتر می‌شود.»

زندانی سیاسی نمایش «زمان در حبس قصر» را افتتاح کرد
در آیین رونمایی پوستر و افتتاحیه نمایش «زمان در حبس قصر» که در باغ موزه قصر انجام شد، عزت‌الله مطهری (عزت شاهی) زندانی و مبارز معروف رژیم ستم‌شاهی و مهدی طالقانی فرزند آیت‌الله سیدمحمود طالقانی از پوستر این نمایش رونمایی کردند.

بیانیه‌نویسی ممنوع!
جلسه مهمی در فدراسیون فوتبال برگزار شد و طبق بحث‌های صورت‌گرفته از این به بعد با باشگاه‌های بیانیه‌نویس برخورد سفت و سخت می‌شود و آنها جریمه سنگینی خواهند شد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/155210/تیتربازی