پیام نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال ‌احمر به مناسبت 22 بهمن
 
جلوه شکوه بی‌مانند چهل ‌سال ایستادگی در راه خدا در بیست‌ودوم بهمن
 

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال ‌احمر در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تأکید کرد: «شکوه بی‌مانند چهل‌ سال ایستادگی در راه خدا در بیست‌ودوم بهمن امسال جلوه گر خواهد شد.»
 متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:  
بسم‌الله الرحمن الرحیم
چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است؛ «ان تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ، اگر خدا را یارى کنید، خداوند یاریگرتان خواهد بود و گام‌هایتان را استوار خواهد ساخت.» شکوه بی‌مانند چهل ‌سال ایستادگی در راه خدا در بیست‌ودوم بهمن امسال جلوه‌گر خواهد شد.
انقلاب اسلامی به رهبری یگانه دوران و فخر زمان، فقیه عارف و سیاستمدار دوراندیش حضرت امام‌خمینی (رحمت‌الله علیه) و از خودگذشتگی مردان و زنان این سرزمین در بهمن ‌سال پنجاه‌و‌هفت به پیروزی رسید.
طی چهل سال این انقلاب فرازهای حساس و روزها و سال‌های خطیری را با تمسک به عنایت حضرت حق و اعتماد به وعده قطعی الهی و به نیت استقرار حکومت اسلامی و عمل به شریعت در مسیر زمینه‌ساز قیام و حکومت جهانی حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه پشت سرگذاشت و این نهال روز به روز با صبر و شکیبایی تنومندتر شد، از حوادث روزهای سخت انقلاب گذر کرد، هشت ‌سال در جنگ ظالمانه به دفاع پرداخت و پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، راه مجاهدت را به رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دام‌ظله ادامه داد، برفتنه‌های داخلی و خارجی غلبه کرد و این راه را ادامه خواهد داد.
بیست‌ودوم بهمن ماه امسال از این حیث ویژه است که جبهه ظلم و کفر همه توان خود را برای متوقف ساختن مسیر این انقلاب مردمی و فاصله انداختن بین مردم و آرمان‌های اصلی انقلاب به کار گرفته‌اند تا مگر در این صف خروشان و اراده آهنین خللی وارد آید.
فشار رسانه‌ای و هجمه‌های تبلیغاتی و شایعه‎‌پراکنی با پشتیبانی تحریم و فشار اقتصادی در تدارک تزلزل ساختن این اراده‌هاست. ملت با صلابت ایران با حضور مقتدر و شکوهمند خود در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن ماه پایبندی و تداوم اعتقاد خود به راه امام و شهدا و تبعیت از ولی امر زمان را به نمایش خواهند گذاشت.
کارکنان، اعضا، داوطلبان و مدیران جمعیت هلال ‌احمر جمهوری اسلامی ایران با افتخار به چهل ‌سال خدمتگزاری صادقانه به مردم عزیز ایران، همراه و همدل با آنان در راهپیمایی عظیم بیست‌ودوم بهمن شرکت و بر عزم استوار خود در پاسداری از ارزش‌های انقلاب تأکید خواهند کرد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/154774/جلوه-شکوه-بی‌مانند-چهل-‌سال-ایستادگی-در-راه-خدا-در-بیست‌ودوم-بهمن--