حاشیه‌هایی جالب از راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷
 
از اکران «ویدیو مپینگ» در برج آزادی تا حضور نمادین کوروش کبیر
 

 

شهروند| راهپیمایی چهلمین‌ سال پیروزی انقلاب اسلامی روز ۲۲ بهمن ‌سال ۹۷، پیش از آغاز رسمی مراسم در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، در بیش از ‌یک‌هزار شهر و ۱۰‌هزار روستا در سراسر کشور با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» برگزار شد. با وجود تبلیغات گسترده و منفی دشمنان انقلاب، راهپیمایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی ایران، امسال در روز ۲۲ بهمن با وجود سرمای زمستانی و بارش شدید برف و باران از همان ساعات اولیه با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم ایران در سراسر کشور برگزار شد. راهپیمایی امسال با برنامه‌هایی که از قبل تدارک دیده شده بود، با حاشیه‌ها و اتفاقات جالب توجهی برگزار شد.
اجرای آزمون آنلاین آیین‌نامه رانندگی
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای آزمون آنلاین آیین‌نامه رانندگی در غرفه معاونت اجتماعی پلیس راهور خبر داد. سرهنگ مسعود جبارزاده، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به برنامه معاونت اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت و اظهار کرد: «در غرفه معاونت اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی برای اولین‌بار آزمون آنلاینی از آیین‌نامه رانندگی برگزار شد.» او گفت: «به افرادی که حد نصاب نمره آزمون را دریافت کردند ۵۰۰هزار ریال جایزه تعلق گرفت.»
اکران «ویدیو مپینگ» در برج میلاد و برج آزادی
به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنین نورافشانی در ۴۰ میدان و بوستان شهر تهران ازجمله میدان آزادی، برج میلاد، میدان انقلاب اسلامی، میدان امام حسین(ع)، میدان صنعت، میدان نماز شهرری، میدان ابوذر، میدان خراسان، میدان شوش، میدان بهمن، بوستان ولایت، میدان معلم، میدان کمال‌الملک و ... به‌صورت همزمان اجرا شد. نورافشانی در پایتخت رأس ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن‌ماه، همزمان با طنین بانگ الله‌اکبر در کشور اجرا شد. علاوه بر اجرای نورافشانی در ۴۰ نقطه پایتخت، اکران «ویدیو مپینگ» در برج میلاد و برج آزادی از برنامه‌های ویژه‌ای بود که توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران تدارک دیده شده بود. ویدیو مپینگ در برج آزادی از شب گذشته به مدت ۴ شب تا تاریخ ۲۴ بهمن‌ماه در ضلع غربی دیواره برج آزادی و در برج میلاد به مدت دو شب از ساعت ۱۹ تا ۲۱ با موضوعات محتوایی از تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی اکران می‌شود.
حاشیه‌های جذاب
از دیگر برنامه‌ها و حاشیه‌های جذاب و دیدنی که در شهرهای مختلف کشور اتفاق افتاد، می‌توان به «نمایش بخشی از فناوری موشکی کشور در حاشیه راهپیمایی در تهران»، «حضور نمادین جلیقه‌زردها در خیابان‌های تهران»، «کاروان 40 عروس و داماد در مسیر راهپیمایی کرج»، «طبخ و عرضه کیکی به وزن ۶۰۰ کیلوگرم توسط اصناف و بازاریان کرمانشاه به مردم»، «تصویر کوروش کبیر در یکی از خیابان‌های تهران» که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد و بسیاری برنامه‌های دیگر اشاره کرد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/154727/از-اکران-«ویدیو-مپینگ»-در-برج-آزادی-تا-حضور-نمادین-کوروش-کبیر