زنبیل
 

 

ادامه فعالیت قاچاقچیان پوشاک
فارس| نایب‌رئیس اتحادیه تولید و صادرات صنعت نساجی و پوشاک ایران گفت با وجود اجرای طرح مبارزه با برندهای محرز عرضه‌کننده پوشاک قاچاق، برخی فروشگاه‌ها قلدرمآبانه هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند. بهرام شهریاری درباره روند اجرای طرح مبارزه با برندهای محرز عرضه‌کننده پوشاک قاچاق گفت: «این طرح از ابتدای دی‌ماه 97 توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز  به اجرا درآمد و با توجه به جدیتی که در اجرای آن وجود داشت، بلافاصله برخی عرضه‌کنندگان برندهای محرز پوشاک قاچاق یا واحدهای صنفی خود را تعطیل کردند یا پوشاک ایرانی را برای عرضه، جایگزین پوشاک قاچاق در فروشگاه‌های خود کردند. با توجه به سنگ‌اندازی برخی که منافع خود را به‌دنبال اجرای طرح در خطر دیدند، طرح مدتی متوقف شد و اشکالاتی بر سر اجرای آن به وجود آمد. طرح در حال حاضر با جدیت لازم اجرا نمی‌شود، به‌طوری که از 110 فروشگاه عرضه‌کننده برندهای محرز قاچاق که در تهران شناسایی شده بودند، حدود 50 فروشگاه هنوز قلدرمآبانه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.»

یارانه نقدی پنجشنبه واریز می‌شود
ایلنا| سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یارانه بهمن در ساعات پایانی پنجشنبه این هفته خبر داد. بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، نودوششمین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت ۲۴ پنجشنبه (۲۵بهمن‌ماه) به حساب سرپرستان خانوار‌ (هر نفر ۴۵‌هزار و ۵۰۰ تومان) ​ واریز می‌شود. یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه‌ها از آذر ۸۹ تاکنون به مردم پرداخت می‌شود. دولت ماهانه ۳۴‌هزار‌میلیارد ریال یارانه به مردم پرداخت می‎‎کند که حدود ۲۰‌هزار‌میلیارد ریال آن از محل افزایش قیمت‎‎ها تأمین و بقیه براساس قانون از بودجه عمومی برداشت می‎‎شود.

ارسال سیب و پرتقال شب عید به استان‌ها
تسنیم| مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از حمل میوه شب عید به مراکز استان‌ها خبر داد و گفت که تاکنون کار حمل سیب مورد نیاز استان‌های کشور به میزان ۲۳‌هزار و ۷۶۰ تن و پرتقال به میزان ۱۴‌هزار و ۳۰۰ تن انجام شده است.  حسین شیرزاد در این‌باره ادامه داد: «تاکنون کار حمل همه  سیب مورد نیاز استان‌های سراسر کشور به میزان 23‌هزار و 760 تن پایان یافته و حدود 6‌هزار تن ذخیره احتیاطی سیب درختی نیز با تلاش اتحادیه مرکزی تعاون روستایی ایران تأمین شده است.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/154702/زنبیل