زنبیل
 

 

بلیت رفت و برگشت مشهد 2‌میلیون تومان
تسنیم| درست در آستانه تعطیلات پیش رو قیمت بلیت رفت‌وبرگشت به مشهد به دو‌میلیون و 100‌هزار تومان رسید. جالب این‌که به دنبال ممنوعیت استفاده واژه چارتری، سایت‌های فروش بلیت به وفور از واژه «غیرقابل کنسلی» به جای «چارتری» استفاده کرده‌اند. بر این اساس قیمت بلیت پرواز رفت تهران-مشهد که به گفته مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری جزو استثناها (کیش و قشم) نیست به صورت چارتری و برای تاریخ 18 بهمن 97 یعنی فردا به قیمت یک‌میلیون و 200‌هزار تومان فروخته می‌شود. بلیت برگشت این مسیر پروازی  (مشهد-تهران) نیز برای روز 22 بهمن (دوشنبه هفته آینده) حدود 900‌هزار تومان است. نرخ بلیت پرواز دو مسیر استثناشده یعنی کیش و قشم نیز در ادامه می‌آید؛ نرخ پرواز تهران-کیش-تهران برای تعطیلات پیش رو هم ‌اکنون حدود 2‌میلیون تومان و قیمت بلیت پرواز تهران-قشم-تهران 1.9‌میلیون تومان است.

ممنوعیت صادرات مرغ تا ماه رمضان
فارس| صادرات مرغ به منظور تنظیم بازار تا پایان ماه رمضان‌ سال آینده ممنوع شده است. رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر گفت: «ذخیره‌سازی‌ها به اندازه مناسب انجام و برای رفاه حال مردم صادرات مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع شده است و اگر چنانچه احساس شود که بازار داخل کمبود دارد، می‌توان واردات را نیز انجام داد.»

بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث
مهر|  علی جباری، مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی کشور گفت: «به مناسبت دهه فجر جریمه بیمه شخص ثالث همه وسایل نقلیه بخشیده می‌شود.» او توضیح داد: «دارندگان همه وسایل نقلیه ازجمله سواری، وسایل نقلیه سنگین، موتورسیکلت و ماشین‌های کشاورزی که بیمه‌نامه شخص ثالث خود را تمدید نکرده‌اند و مشمول جریمه هستند از ۱۲ تا ۳۰ بهمن فرصت دارند تا با تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث از بخشودگی جرایم استفاده کنند.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/154643/زنبیل