شورش پرسپولیس با گل خوشگل سیامک
 

 

در شرایطی که سپاهان در خانه نفت آبادان به تساوی رسیده بود، بازی دیروز با پدیده بهترین فرصت برای شاگردان برانکو بود تا خیلی زود در نیم‌فصل دوم به صدر جدول برسند. تیم یحیی گل‌محمدی که در نیم‌فصل نتوانسته خود را تقویت کند، در ورزشگاه آزادی کار سختی مقابل پرسپولیس داشت. سرخپوشان که هفته گذشته در رشت با شکست سپیدرود به مرحله بعدی جام حذفی راه یافتند، دیروز با استفاده از برخی از بازیکنان جدید خود به مصاف تیمی رفتند که شگفتی‌ساز نیم‌فصل اول بود.
بعد از این‌که مشهدی‌ها نتوانستند یکی، 2 موقعیت نصف‌ونیمه خود را تبدیل به گل کنند، روی حرکت انفرادی شایان مصلح پرسپولیس صاحب پنالتی شد. علی علیپور پشت توپ ایستاد و خیلی مطمئن گل اول سرخپوشان را در نیم‌فصل دوم به ثمر رساند. دقایقی بعد سیامک نعمتی با شوت از راه دور توانست گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه حریف کند تا هواداران این تیم خیالشان تا حدودی از کسب 3 امتیاز راحت شود.
در ادامه هم شاگردان برانکو برای حفظ نتیجه سعی در کنترل بازی داشتند و حملات نه‌چندان پردامنه پدیده هم باعث نشد تا کلین شیت بیرانوند از بین برود. بازی با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید و پرسپولیس در همان گام اول از نیم‌فصل دوم صدرنشین شد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/154598/شورش-پرسپولیس-با-گل-خوشگل-سیامک