عددخبر
 

 

67 درصد مردم به نشانگرهای بسته‌های غذایی بی‌توجه‌اند

عزیزالله زرگران، عضو هیأت‌علمی انستیتو تحقیقات تغذیه ایران اعلام کرد که طبق بررسی‌های علمی 67.5درصد مردم کشور به نشانگرهای رنگی بسته‌های غذایی توجهی ندارند. او توضیح داده است: «مردم می‌توانند با توجه به این نشانگرها مواد مصرفی قند، چربی، نمک و اسیدهای چرب ترانس را کنترل کنند تا دچار بیماری‌های قلبی و عروقی و سایر عوارض نشوند.»

203 میلیون تومان قیمت ارزان‌ترین مسکن تهران

بررسی قیمت ارزان‌ترین واحدهای مسکونی در تهران در ماه گذشته حاکی از آن است که یک واحد ۱۸۴متری در نیاوران به قیمت ۳میلیارد و ۳۷۵میلیون تومان و واحد ۱۵۳متری ۱۲سال ساخت به قیمت ۲۶۰میلیون تومان در شمیران نو معامله شده است. همچنین یک واحد مسکونی 51متری واقع در ابوذر به قیمت 217میلیون تومان و یک واحد 153متری 12سال ساخت به قیمت 260میلیون تومان در شمیران نو معامله شده است. در منطقه 11 انبار نفت یک واحد مسکونی 66 مترمربعی با عمر 15سال به قیمت 266میلیون تومان، در منطقه 18 یافت‌آباد یک دستگاه آپارتمان 51متری 8ساله به قیمت 203میلیون تومان به فروش رسید.

13 هزار مسکن مهر پرند امسال تحویل داده  می‌شود

وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به وجود 25هزار مسکن مهر نیمه‌تمام در پرند گفت: «با تمهیدهای اندیشیده شده انشعاب‌های این واحدها انجام شده و تا پایان امسال 13هزار واحد از آنها آماده تحویل و سکونت می‌شود.» محمد اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر جدید پرند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «برای 12هزار واحد باقیمانده نیز با پیمانکار مذاکره شده تا پس از رفع مسائل حقوقی، قرارداد نهایی آنها نیز تکمیل شود.»

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/152340/عددخبر