تریبون
 

 

توبیخ وزیر آموزش‌وپرورش
سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش گفته بخشی از حاکمیت او را احضار کرده و به دلیل پخش بازی فوتبال در مدارس دخترانه و پسرانه او را توبیخ کرده‌ است. او در ادامه گفته: «همکار دلسوز من در روستایی دور که برق نداشت، با موبایلش مسابقه را برای بچه‌ها نمایش داد، اما برای این موضوع من را توبیخ کردند.»

 قیمت لبنیات کاهش‌می‌یابد
رضا باکری، دبیرانجمن صنایع لبنی:« با ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر قیمت ۲‌هزار تومانی شیرخام، بهای شیر و فرآورده‌های لبنی ۹‌درصد کاهش می‌یابد. دولت برای حمایت از دامداران همچنان قرار است نهاده‌های دامی مورد نیاز را با قیمت ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیارشان قرار دهد.»

طرحی برای بازگرداندن دختران ترک تحصیل‌کرده به چرخه آموزش
فرحناز  مینایی ‌پور مدیر امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش گفته:   «در دفتر امور زنان آموزش‌وپرورش طرح‌هایی در دست اجراست که قرار است خروجی آنها به ارتقای سلامت روانی دانش‌آموزان و بازگرداندن دختران
ترک  تحصیل‌کرده به چرخه آموزش منتهی شود. براساس این تفاهمنامه سه طرح را تا آخر‌ سال برای دانش‌آموزان دختر و بانوان معلم در سطح کشور اجرا خواهیم کرد. این طرح‌ها براساس ماده ۱۰۱ قانون برنامه ششم توسعه صورت گرفته است.»
 
قانون مدیران بازنشسته را مجبور به استعفا خواهد کرد
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پیرامون تدابیر اندیشیده‌ شده توسط شورای نگهبان برای مدیران بازنشسته‌ای که اقدام به ترک منصب خود نمی‌کنند، گفت:
« قانون تدابیری دارد که این مدیران را مجبور به استعفا خواهد کرد و بنده توصیه می‌کنم این اشخاص با احترام به قانون استعفای خود را ارایه کنند و جای خود را به جوانان بدهند چراکه در غیر این صورت سازمان بازرسی و قوه قضائیه به مسأله ورود خواهند کرد.»

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/149671/تریبون