تیتربازی
 

 

جایزه مذهبی یک کابوی
ترنس هیل بازیگر ۷۹ ساله مشهور فیلم‌های وسترن ایتالیایی موسوم به اسپاگتی، جایزه یک عمر دستاورد را از جشنواره فیلم مذهب امروز دریافت می‌کند. شهرت ترنس هیل بیشتر برای حضور در فیلم‌های وسترن اسپاگتی همراه با باد اسپنسر است.

برد پیت هم درگیر جنگ جهانی شد
قسمت دوم فیلم «جنگ جهانی زد» قرار است با حضور برد پیت ساخته شود و آنطور که دیدی گاردنر و جرمی کلاینر تهیه‌کنندگان فیلم می‌گویند احتمالا در 2020 اکران به مرحله اکران می‌رسد. قسمت نخست فیلم «جنگ جهانی زد» توسط مارک فراستر کارگردانی شد.

دستگیری یک ایرانی در فوتبال بلژیک
دیروز موج دستگیری برخی مدیران و مربیان در فوتبال بلژیک به اتهام فرار مالیاتی، تبانی و پولشویی دامن ایرانی‌ها را هم گرفت. مجتبی بیات، مالک سابق باشگاه شالروا دستگیر شده و برادرش که مدیر فعلی این باشگاه است، هم در مظان اتهام است. این تیم نورافکن و قلی‌زاده را به عنوان دو بازیکن ایرانی در ترکیب خود می‌بیند.

طوفان طلایی شناگر ایرانی
در ادامه رقابت‌های شنای بازی‌های پاراآسیایی 2018 شاهین ایزدیار بار دیگر برای کاروان ایران طلا گرفت. این شناگر جوان که در روزهای قبلی 3 مدال طلا کسب کرده بود، دیروز هم 2 طلای دیگر به دست آورد تا تعداد طلاهای خود را به 5 برساند. ایزدیار در 2 ماده دیگر شنا هم شانس کسب مدال طلا را دارد. 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/145086/تیتربازی