باکس‌آفیس
 
«تام ‌هاردی» در پرفروش‌ترین فیلم
 

 

«سَم»، «ستاره‌ای متولد شده است» و «پاکوچک» در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران‌شده در جهان قرار دارند. در «سَم» روزنامه‌نگار اِدی بروک در تلاش است تا کارلتون دریک، بنیانگذار بنیاد زندگی را بشناسد. درحالی‌که تحقیقات در مورد آزمایش‌های دریک را انجام می‌دهد، بدن ادی با ویروس بیگانه ادغام می‌شود. او با قدرت فوق‌العاده‌ای انسان وحشتناکی می‌شود و تلاش می‌کند توانایی‌های جدید و خطرناکی که ادی را به دیو تبدیل کرده است، کنترل کند. «ستاره‌ای متولد شده است» هم بازسازی از یک کار کلاسیک است؛ این فیلم داستان موسیقیدانی را روایت می‌کند که به یک خواننده و بازیگر زن جوان برای رسیدن به شهرت کمک می‌کند. در دیگر فیلم پرفروش هفته یعنی «پاکوچک» چنینگ تیتوم در نقش میگو (یتی)، جیمز کوردن در نقش پرسی (انسان یا پاکوچک)، لبران جیمز در نقش جیوانجی (یتی) و زندیا در نقش میچی (یتی) به‌عنوان صداپیشه حضور دارند.

سَم
 Venom

فیلم سینمایی سم با کارگردانی روبن فلیشر ساخته شده که کمپانی سونی قبل از اکران این فیلم خبر از یک فیلم تماشایی با حضور تام‌ هاردی به‌عنوان شخصیت ونوم داده بود. درواقع ونوم شخصیتی در فیلم مرد عنکبوتی بود که در این فیلم به‌طور مستقل به آن پرداخته شده. پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) یک انگل بیگانه پیدا می‌کند و این انگل سعی می‌کند بخشی از وجود شخصیت پارکر شود، اما او مقاومت و از آن رهایی پیدا می‌کند. این فیلم در افتتاحیه خود توانست با در اختیار داشتن ۴۲۵۰سالن سینما فروش ۸۰‌میلیون دلاری را رقم بزند و جایگاه نخست را تصاحب کند.

پاکوچک
 Smallfoot

«پاکوچک»  انیمیشنی به کارگردانی کری کرکپاتریک است. این فیلم با موسیقی اورجینال و حضور ستارگان متعدد، داستانی جذاب روایت می‌کند که افسانه پاگنده را در دنیای وارونه به پاکوچک تبدیل کرده. در خلاصه داستان این فیلم آمده: یک موجود افسانه‌ای در کوه‌های هیمالیا به نام یتی متقاعد می‌شود که موجوداتی زیرک که تحت عنوان انسان شناخته می‌شوند، واقعا وجود دارند و برای شناختن آنها به پایین می‌آید که ماجراهایی رخ می‌دهد. این انیمیشن در هفته دوم اکران خود توانست ۱۴/۹‌میلیون دلار فروش کند و در رتبه سوم قرار بگیرد.

ستاره‌ای متولد شده است
 A Star is Born

فیلم سینمایی «ستاره‌ای متولد شده است» A Star is Born در ژانر موزیکال، رمانتیک و درام به کارگردانی بردلی کوپر است که توسط کمپانی برادران وارنر تولید شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به بردلی کوپر و لیدی گاگا اشاره کرد. در این فیلم لیدی گاگا آهنگ‌های رونمایی‌نشده را اجرا کرده که مورد استقبال علاقه‌مندان سینما و موسیقی قرار گرفته است. این فیلم موزیکال در هفته نخست اکران توانست فروشی معادل ۴۱/۲‌میلیون دلار را به دست آورد و در جایگاه دوم فروش هفتگی قرار بگیرد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/145009/«تام-‌هاردی»-در-پرفروش‌ترین-فیلم