هشتگ‌ روز
 
# چالش_عکس_کاملاً_طبیعی # پاییز # داستان_ترسناک_دو_کلمه_ای # رژه_اهواز
 

یک نفر در توییتر با انتشار عکس شسته رفته خود، از سایر دوستانش  نیز خواست این کار را انجام بدهند و به همین ترتیب بود که این هشتگ به شکلی کاملا ویژه مورد توجه اکثر کاربران زن فعال در توییتر قرار گرفت. به این ترتیب هرکسی که تصمیم می‌گیرد در این چالش شرکت کند، عکس کاملا طبیعی خود را با این هشتگ منتشر می‌کند و به دنبال آن نقطه نظرات مختلف درباره چهره واقعی فرد مورد نظر در کامنت‌ها ثبت می‌شود! این کمپین همچنان ادامه دارد و اگر در توییتر این هشتگ را سرچ کنید، می‌توانید به خوبی تعداد قابل توجهی توییت ببینید که کاربران زن عکس ساده چهره خود را منتشر کرده‌اند.

تابستان هم تمام شد و از روز گذشته رسیدن فصل پاییز مورد توجه مردم قرار گرفت. بسیاری از فعالان در فضای مجازی با انتشار شعر و جملات خاص مربوط به پاییز از رسیدن این ماه استقبال کردند. عده‌ای توییت‌هایی قابل تامل احساسی زدند. البته با توجه به اتفاقات تلخ و بالا رفتن فشار اقتصادی روی‌ مردم در تابستانی که گذشت، عده زیادی هم نسبت به اتفاقات فصل پاییز با توجه به نزدیک شدن به تحریم‌های جدید آمریکا ابراز نگرانی کردند.

همان طور که از نامش پیداست از جمعه شب به یکباره این هشتگ در فضای مجازی به ویژه شبکه اجتماعی توییتر داغ و ترند شد! با یک بررسی ساده متوجه می‌شوید که بیش از ۷۰درصد کاربران فعال در توییتر در این چالش شرکت یا توییت‌های مربوط به آن را دنبال کردند. کاربران باید در دو کلمه، جمله، پیام یا اتفاق و حوادث تاریخی وحشتناک و ترسناک ارایه می‌دادند!‌ جالب اینجاست که این هشتگ به شکلی ویژه مورد توجه سلبریتی‌ها هم قرار گرفت. خلاقیت به کار برده برای داغ شدن این هشتگ هم به قدری زیاد است که فقط باید این هشتگ را سرچ کنید تا ببینید چه توییت‌هایی با این مضمون منتشر شده است. البته بعد از چند ساعت که این هشتگ ترند نخست ‌بود، هشتگ داستان زیبای دو‌کلمه‌ای هم داغ شد.

صبح روز گذشته در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، یک تیم تروریستی مراسم رژه را به رگبار بستند و باعث شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان شدند. این اتفاق نه تنها بازتابی گسترده در رسانه‌های ایران و جهان داشت،‌بلکه به شکلی ویژه مورد توجه مردم قرار گرفت و از همان دقایق ابتدایی این حادثه تروریستی،‌ مردم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جزییات اتفاقات مختلف و واکنش‌ها به این اقدام تروریستی را دنبال کرده و آن را محکوم کردند. البته هشتگ اهواز تسلیت هم در فضای مجازی داغ شد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/143470/-هشتگ‌-روز