تریبون
 

 

علی فتح‌الله‌زاده: من این مصاحبه را نخواندم، ولی هرکسی آمد و وارد این فوتبال شد، این حرف‌ها را زد، این آقایان اقوامی در پتروشیمی و این طرف و آن طرف دارند که کمکشان می‌کنند تا وارد فوتبال شده و معروف شوند. این آقایان بوی نفت و گاز می‌دهند و ما نمی‌خواهیم نزدیک آنها شویم و سمتشان برویم، بنده افتخار می‌کنم فوتبالی هستم و دست تک‌تک آنهایی که در فوتبال عرق ریختند را می‌بوسم.

 کارلوس کی‌روش: باید جلوی این‌گونه حملات سیستماتیک هم‌اکنون گرفته شود و من یک‌بار دیگر از ریاست و اعضای فدراسیون درخواست می‌کنم که از این‌گونه حملات و صحبت‌ها که در تلاش هستند، میان نسل جوان ما به صورت سیستماتیک تفرقه بیندازند، جلوگیری کنند. همه مطلع هستیم که در شرایط دشواری نه‌تنها در تیم‌ملی بلکه در کشور هستیم و ما نیازی به این‌گونه صحبت‌های زشت و تمسخرآمیز نداریم و دقیقا در لحظه‌ای که نیاز به اتحاد بیشتر و در کنار هم‌بودن بیشتری داریم، نباید این‌گونه صحبت‌ها و حرف‌ها مطرح بشود. این‌گونه شرایط به این موضوع منتهی می‌شود که ما ریسک و احتمال اینکه بازیکنان بیشتری را از دست بدهیم و تیم‌ملی لطمه بخورد، بیشتر شده است.

محسن کیایی: نقشی که در «ماجرای نیمروز ۲» بازی می‌کنم نسبت به نقش‌هایی که تا امروز بازی کرده‌ام بسیار متفاوت است و کاملا از خودم دور است، به‌نظرم «ماجرای نیمروز ۲» نسبت به فیلم‌های قبلی محمدحسین مهدویان فیلمنامه بسیار بهتری دارد.

 علی فرامرزی:  حضور افرادی از دیگر حوزه‌ها در نقاشی باعث مطرح شدن نقاشی می‌شود، اما اگر او را همسطح هنرمند حرفه‌ای نقاشی قرار دادند آنجاست که باید جامعه نقاشی و هنرمندان نقاش اعتراض کنند. اگر هم کارش کپی بوده، نقدش کنند. باید حق حرفه‌ای‌گری رعایت شود اما حق نداریم به دیگران بگوییم نقاشی نکن و نقاشی‌هایت را نفروش مگر اینکه آن اتفاق باعث شده حق یک آرتیست دیگر ضایع شده باشد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/142916/تریبون