تریبون
 

 

خسرو سینایی:  همیشه فیلمسازی را دوست داشتم اما حواشی‌اش برایم جالب نبود. فیلمسازی  را از این جهت انتخاب کردم که می‌توانستم از ادبیات، موسیقی و هنرهای تجسمی در ترکیب با هم استفاده کنم. من در ایران خیلی سفر کردم در نهایت به این نتیجه رسیدم که ما ایرانی‌ها مدعی هستیم که مملکتمان را خیلی دوست داریم ولی هیچکدام کشورمان را درست نمی‌شناسیم.

زلاتکو کرانچار:  به هیچ وجه اگر به عقب بازگردیم در تصمیمم تغییری به وجود نمی‌آید. در مسابقه با میانمار به 6 بازیکن فرصت دادیم که در این میادین سخت کسب تجربه کنند. این بازیکنان تلاش کردند تا ارزش‌های خود را نشان دهند و همچنین هدف ما این بود که به بازیکنانی که طی 72 ساعت دو مسابقه سخت را پشت سر گذاشتند، استراحت بدهیم. همچنین این فرصت را برای سایر نفرات فراهم کردیم که این نفرات را محک بزنیم و این احساس را نداشته باشند که به‌ عنوان بازیکن تمرینی به اینجا آمدند و فقط همراه ما هستند.

مهناز افشار: شخصیت‌هایی که تیپ هستند سختی از نوع خاص خودشان را برای شکل دادن به آن کاراکتر دارند، ولی شخصیت‌هایی که تیپ نیستند هم سختی خاص خودشان را دارند و در سینمای امروز برای یک شخصیت معمولی زندگی کردن هم چالش‌های خودش را دارد.

مسعود سلطانی‌فر: در جام‌جهانی فوتبال نتیجه تاریخی رقم خورد و در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی رشته‌های کشتی، ووشو، شطرنج، کاراته و وزنه‌برداری اتفاق‌های بسیار خوبی رقم خورد. در این چند روز بازی‌های آسیایی نیز در رشته‌های مختلف، ورزشکاران ما درخشیدند و امیدواریم در روزهای آینده و رشته‌های باقیمانده نیز ورزشکاران ما بتوانند از جایگاه ورزش ایران دفاع کنند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/141416/تریبون