ترامپ و راز فرزند نامشروع
 

 

دربان سابق برج جهانی ترامپ که مدعی است رئیس‌جمهوری آمریکا از رابطه جنسی‌ با خدمتکار برجش یک فرزند نامشروع دارد، قراردادی با شرکت رسانه‌ای آمریکایی «نشنال اینکوئرر» را منتشر کرده که او را وادار به سکوت می‌کرده است.
شبکه سی‌ان‌ان گزارش داده دینو ساج‌الدین در نوامبر ۲۰۱۵ با شرکت مادر نشنال اینکوئرر قراردادی را به امضا رساند که در ازای پرداخت ۳۰ هزار دلار تمام حقوق انحصاری درباره این ادعا را به آنها واگذار می‌کرد. در این سند قید شده است که او حق ندارد این مطلب را در اختیار طرف دیگری قرار دهد و در غیر این صورت باید یک میلیون دلار به این شرکت موسوم به ای‌ام‌آی پرداخت کند.
این قرارداد همچنین تاکید دارد چنانچه این مطلب خبری منتشر شود، به ساج‌الدین پول پرداخت می‌شود. این مطلب اما هرگز به چاپ نرسید اما ساج‌الدین مجبور بود تا امسال سکوت اختیار کند. وکیل ساج‌الدین می‌گوید: او به دلیل قراردادی که با این شرکت رسانه‌ای داشت نمی‌توانست علنا درباره آن صحبت کند اما اخیرا او از شرایط این قرارداد خلاص شده است و اکنون می‌تواند درباره تجربیات شخصی‌ و داستانش صحبت کند. ساج‌الدین امیدوار است که حقیقت در آینده بسیار نزدیک نمایان شود.
ساج‌الدین ۴۶ ساله تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ هم دربان یک ملک ترامپ در منهتن بود. او نخستین بار در آوریل امسال ادعاهایی درباره روابط جنسی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بیان کرد. طبق گزارش آسوشیتدپرس و نیویورکر، ساج‌الدین در ازای دریافت ۳۰ هزار دلار از این قرارداد تمام حقوق این ادعا را که تاکید داشت رئیس‌جمهوری آمریکا پدر فرزندی نامشروع از یک کارمند برج ترامپ است، واگذار کرد.
او ملزم شده بود تا از خانه‌دار سابق ترامپ، به دلیل روابط پیشین این خانم با رئیس‌جمهوری آمریکا که به تولد یک بچه ختم شد، انتقاد نکند. هویت این زن فاش نشده است اما او در گفت‌وگویی با آسوشیتدپرس هرگونه ارتباط با ترامپ را
 تکذیب کرد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/141382/ترامپ-و--راز-فرزند-نامشروع