استقلال و تراکتور حساس‌ترین بازی هفته سوم را برگزار می‌کنند
 
دوئل پیرمردهای اروپایی در آزادی
 

 

شهروند| همه نگاه‌ها در هفته سوم لیگ برتر فوتبال به دیدار استقلال-تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی است. این مسابقه که اکثرا پرگل و پرحاشیه در سال‌های اخیر از آب درآمده، این بار در شرایطی برگزار می‌شود که هر 2 تیم برای عقب نماندن از جمع مدعیان محکوم به پیروزی هستند.
دژاگه و شجاعی با پیراهن قرمز در آزادی
مجوز بازی 2 خرید بزرگ و پرسروصدای تراکتورسازی صادر شده و به نظر می‌رسد آنها فردا فرصت بازی مقابل استقلال را داشته باشند. اشکان دژاگه برای نخستین بار در لیگ ایران به میدان خواهد رفت و مسعود شجاعی هم بعد از 12 سال به ایران بازگشته است. کاپیتان‌های تیم ملی بدون شک جزو چهره‌های ویژه بازی فردا خواهند بود و با پیراهن قرمز برابر استقلال قرار می‍‌گیرند. البته هم شجاعی و هم دژاگه بارها در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند و با جو این استادیوم ناآشنا نیستند.
رونمایی از خریدهای جدید استقلال
استقلال هم برای هوادارانش در بازی جمعه سورپرایز خواهد داشت. مرتضی تبریزی، مارکوس نویمایر و همام طارق 3 بازیکنی هستند که به تازگی به جمع آبی‌ها پیوستند و فردا می‌توانند برای تیمشان به میدان بروند. در حالی که در بازی‌های قبلی دست وینفرد شفر حسابی از بازیکن باکیفیت خالی شده بود، به نظر می‌رسد اوضاع استقلال بعد از گذشت 2 هفته کمی بهتر خواهد شد.
نخستین دوئل پیرمردهای اروپایی
وینفرد شفر که هنوز سابقه‌اش در لیگ ایران به یک فصل هم نرسیده،‌ فردا باید تیمش را برابر تیمی به میدان بفرستد که یک پیرمرد اروپایی روی نیمکتش دارد. این دوئل برای نخستین بار بین 2 مربی باسابقه اروپایی در استادیوم آزادی رخ می‌دهد. هر 2 مربی هم در 2 هفته نخست بدون باخت و بدون برد فقط 2 امتیاز کسب کرده‌اند و از بازی فردا نیاز مبرمی به امتیاز دارند. همین حالا استقلال و تراکتورسازی 4 امتیاز از پرسپولیس عقب هستند و باید برای اضافه شدن به جمع مدعیان در بازی بزرگ پیروز شوند.
آمار به سود سرخ‌ها
جالب است بدانید 20 رویارویی قبلی استقلال و تراکتورسازی با برتری سرخپوشان تبریزی همراه بوده است. استقلال از این بازی‌ها صاحب 5 پیروزی، 7 مساوی و 8 شکست است. آنها 24 بار به تراکتور گل زده و 27 بار از این تیم گل خورده‌اند. به نظر می‌رسد مسابقه هفته سوم در لیگ هجدهم فرصت خوبی است تا وینفرد شفر محبوبیتش را در میان استقلالی‌ها افزایش دهد؛ فرصتی که برای جان توشاک هم موجود است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/140126/دوئل-پیرمردهای-اروپایی-در-آزادی