تریبون
 

 

تحریم‌ها به اندازه‌ای که فکر می‌کنید نیست
 سیدحسن قاضی ‌زاده ‌هاشمی، وزیر بهداشت می‌گوید: ستاد تدابیر ویژه برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در شرایط تحریم برنامه‌هایی دارد و درعین حال امیدواریم بتوانیم از سوی بانک مرکزی و سایر بانک‌های عامل، حمایت‌های کافی را دریافت کنیم تا بخش دارو و تجهیزات با کمترین آسیب روبه‌رو شود. او همچنین گفته؛ از نظر رئیس‌جمهوری آمریکا، این تحریم‌ها، شدیدترین و بی‌رحمانه‌ترین نوع تحریم است، اما از نظر ما، تحریم در قرن 21 به شدتی که او تصور می‌کند، نیست، مخصوصا برای کشوری مانند ایران که با 15 کشور همسایه بوده و چنددهه تجربه تحریم را داشته است.

دل مردم را خالی نکنید
حجت‌الاسلام ‌سید محمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفته؛ این‌طور نیست که کسی از تضعیف دولت بتواند سودی ببرد. توفیق دولت، توفیق نظام است. عدم توفیق دولت هم عدم توفیق نظام محسوب می‌شود. همه جناح‌ها باید متوجه شرایط حساس کشور باشند، دل مردم را خالی نکنند. الان وقت پرداختن به اختلاف سلیقه‌ها نیست.

قانون درباره «شل حجابی»  چه می‌گوید؟
 سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا می‌گوید:حجاب مبتنی بر قوانین کشور است و تمامی دستگاه‌ها، نهادها، افراد و سازمان‌ها باید برای ترویج عفاف و حجاب پیش‌قدم باشند. شل حجابی، هنجارشکنی و بدحجابی برخی از افراد هیچ ارتباطی با باورهای آنان ندارد بلکه این اقدامات براساس امیال آنها بروز می‌کند. مردان و زنان ما بالفطره دینمدارند.

خبر خوش برای خانواده‌های دارای دو معلول
انوشیروان محسنی ‌بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:   برای حمایت از تهیه مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا ۳۰‌میلیون تومان کمک بلاعوض توسط سازمان بهزیستی به این خانواده‌ها اعطا می‌شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/137695/تریبون