سریال ۹۰ قسمتی مهران مدیری درحال نگارش است
 
بی‌پولی فوق لیسانسه‌ها در سیما
 

 

شهروند| تلویزیون در ماه شلوغ‌بازی‌های جام‌جهانی سریال جدیدی برای پخش نداشت. حالا چند سریال در نیمه راه دارد که یا درحال نگارش‌اند یا در مرحله تولید، اما مشکلات مالی صداوسیما روند تکمیل مراحل تولید و پیش‌تولید آن  را کند کرده است. مجموعه ۹۰ قسمتی طنز مهران مدیری، سریال‌های آچمز، بهترین‌ سال‌های زندگی، لحظه گرگ و میش، فوق‌لیسانسه‌ها، بانوی عمارت و ستایش ازجمله این مواردی‌اند که در دستور کارند.
مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره وضع بعضی از این سریال‌ها که به دلیل بی‌پولی روندشان دچار مشکل شده است، توضیح داد: «اوضاع طنز در تلویزیون خوب نیست و اکثر افرادی که در حوزه طنز کار می‌کنند، درحال حاضر در سینما کار می‌کنند. از طرفی به دلیل مشکلات مالی برخی از کارهای طنز ازجمله ساخت «فوق‌لیسانسه‌ها» هم به تعویق افتاد. متاسفانه نگارش‌ها به خاطر وضع پرداخت به کندی انجام می‌گیرد.» چندوقت قبل هم مهران مدیری از تصمیم خود برای ساخت سریال طنز 90 قسمتی خبر داد و حالا او هم درحال نگارش است. مرتضی میرباقری، معاون سیما درباره‌ جزییات ساخت سریال مهران مدیری گفت: «مذاکرات اولیه این سریال در سیمافیلم صورت گرفته و این سریال درحال حاضر در حد همان مرحله‌ مذاکرات اولیه است اما پخش آن از شبکه سه سیما خواهد بود.»
البته انگار بی‌پولی بدجوری گریبان صداوسیما را گرفته است که مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما می‌گوید؛ اگر پول داشتیم، الان «فوق‌لیسانسه‌ها» روی آنتن بود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/137690/بی‌پولی-فوق-لیسانسه‌ها-در-سیما