عبدی‌شو، حیایی شو می‌شود؟
 

 

دریا فرج‌پور| وقتی شنیده شد که قرار است شبکه نسیم برنامه‌ای تولید کند با محوریت اکبر عبدی، به نظر می‌رسید این برنامه یکی از قله‌های تلویزیون را شکل خواهد داد. به هر حال، شبکه نسیم با مطالعه و فکرشده در سایه موفقیت خندوانه و دورهمی سراغ این برنامه رفته بود و این  احتمال موفقیت این برنامه را بیشتر می‌کرد؛ به‌خصوص که مجری اکبر عبدی بود. بازیگری با نوعی شیرینی ذاتی که حتی حرف زدن عادی او را نیز برای مردم جذاب می‌کند، اما وقتی عبدی‌شو روی آنتن آمد توقعات را برآورده نکرد. برنامه در شب‌های اول نه مثل عبدی بامزه بود، نه شیرینی هتاکی‌های این مجری- بازیگر را با خود داشت و نه این که در زمینه طنز و کمدی کاری نو به‌شمار آمد. این شکست باعث یک ناامیدی بزرگ بود که آن را در قالب کامنت‌های شماری از مخاطبان شبکه‌های مجازی در این روزها می‌دیدیم. همزمان با این انتقادات این امید هم وجود داشت که برنامه در گذر زمان راه خود را پی بگیرد، اما انگار مدیران تلویزیون این امید را باور نداشتند.
الان چند روزی است که در فضای مجازی شایعاتی منتشر می‌شود در این مورد که سازندگان برنامه شبی با عبدی در نظر دارند امین حیایی را به جای اکبر عبدی جایگزین کنند. بگذریم از این شوخی که برنامه‌ای که اسمش شبی با عبدی است نمی‌تواند مجری‌اش امین حیایی باشد، اما به هر حال دلیلی که برای جدایی عبدی گفته می‌شود مشکلات جسمی اکبر عبدی است؛ مشکلاتی که قطعا یک‌شبه پیش نیامده و زمانی که پیش‌تولید و تولید قسمت‌های آغازین برنامه در جریان بود نیز عبدی این وضعیت سلامتی را داشته است. این‌جاست که به نظر می‌آید گمانه‌زنی‌های نشریاتی که دلیل رواج شایعه جایگزینی اکبر عبدی را عدم بازخورد پیش‌بینی‌شده برنامه شبی با عبدی عنوان می‌کنند، صحت داشته باشد.
حالا در شرایطی که شنیده‌ها حاکی از آن است که امین حیایی نیز درخصوص این موضوع بی‌تمایل نیست؛ باید دید فرجام برنامه  عبدی چه خواهد شد.

 

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/137687/-----عبدی‌شو،-حیایی-شو--می‌شود؟