انگلیس یا کرواسی، تاریخ منتظر است!
 

 

|  مهرنوش گرکانی  |   روزنامه‌نگار|

کدام‌یک از تیم‌ها باید برای فینال آماده شوند؟ امشب کدامشان شکست می‌خورند و با گریه به رختکن می‌روند و کدامشان جشن رسیدن به فینال را می‌گیرند؟ کدام‌یک از آنها در ورزشگاه لوژنیکی مسکو بازی می‌کنند؟
انگلستان: متنوع
نمی‌توان برای تیم انگلیس یک تعریف واحد داشت. آنها هر روز قوی‌تر می‌شوند، زیرا گرت ساوت‌گیت همچنان به دنبال راه‌های جدید برای پیروزی است. دیگر همه ما عادت کرده‌ایم از این جوان فوق‌العاده هر روز اعتماد‌به‌نفس بیشتری ببینیم. او یک سیستم مدرن و یکپارچه به نفع خود ساخته است. آنها برای هر موقعیت مسابقه آماده هستند، گرت می‌تواند یک مدیریت خارق‌العاده داشته باشد و همیشه در بازی‌ها تأثیر بی‌رحمانه‌ای داشته است.  این کامل‌ترین بخش انگلستان از‌ سال 1990 تا به حال است. آخرین‌باری که سه شیرها به نیمه‌نهایی رسیدند. آنها می‌خواهند دوباره تاریخ‌ساز باشند. این تیم سه شیرها روشی مدرن و مهیج دارد و همین می‌تواند آنها را پیروز میدان کند.
کرواسی: استعداد نیمه‌نهایی
آنها از میان سخت‌ترین تیم گروهی در جام‌جهانی 2018 روسیه خودشان را تا نیمه‌نهایی کشانده‌اند. دو آزمایش سخت را پشت‌سر گذاشتند و در مرحله حذفی نجات پیدا کردند. این بزرگترین دارایی زلاتکو دالیچ است و بدون‌ شک او و تیمش یکی از بهترین میهمانان جام‌جهانی 2018 روسیه هستند. به نظر می‌رسد بازیکنان در همه جای زمین بسیار سازمان‌یافته هستند. لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ بهترین‌های کرواسی هستند. اغلب بازیکنان از رئال‌مادرید و بارسلونا نمی‌توانند خیلی خوب با هم ترکیب شوند اما آنها ویرانگر شده‌اند و به شکلی معجزه‌گر با هم هماهنگ شدند.  بازیکنانی از مادرید، بارسلونا و میلان که ترکیبی فوق‌العاده را چیده‌اند و آنها یک نسل فوق‌العاده برای کرواسی هستند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/137562/انگلیس-یا-کرواسی،-تاریخ-منتظر-است!