دوئل مجازی مظاهری و حسینی و کنایه به بیرانوند
 
جنگ شماره یک تیم‌ملی بالا گرفت!
 

 

شهروند| با نزدیک‌شدن به آغاز جام‌جهانی 2018 رقابت بین دروازه‌بان‌های تیم‌ملی در درون و حتی بیرون از مستطیل سبز بالا گرفته است. دیدار حساس استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا بهانه‌ای شد تا 2 دروازه‌بان ملی‌پوش این 2 تیم در فضای مجازی برای هم کری‌خوانی کنند.
نیمکت‌نشینی بدموقع حسینی
سیدحسین حسینی که در اواسط لیگ هفدهم به اوج دوران بازیگری خود رسیده بود و رکورد کلین شیت در تاریخ لیگ برتر را هم جابه‌جا کرد، بدموقعی دچار افت شد. دروازه‌بان جوان استقلال بعد از 2گلی که در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر از پیکان دریافت کرد، زیر فشار انتقادات دوام نیاورد و در پستی عجیب و احساسی از هواداران خداحافظی کرد. همین بهانه‌ای شد تا شفر در بازی‌های حساس پایانی فصل به دروازه‌بان باتجربه خود اعتماد کند. حسینی در فینال جام حذفی و 2 بازی رفت‌وبرگشت با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت نشست تا شانسش برای حضور در جام‌جهانی کاهش یابد؛ اگرچه در میان 4 دروازه‌بان حاضر در لیست 35نفره کی‌روش حضور دارد.
پایان تلخ برای رشید
رشید مظاهری دیگر دروازه‌بان مورد علاقه کی‌روش و حاضر در لیست 35نفره است که امیدوار بود فصل را به خوبی به پایان برساند. با وجود نمایش قابل‌ قبولی که این دروازه‌بان در بازی رفت مقابل استقلال داشت، در بازی برگشت او 3بار مغلوب مامه تیام شد و عکس‌العمل خاصی هم از خود نشان نداد. این اتفاق باعث شد فصل برای رشید مظاهری نیز آن‌طور که می‌خواست، به پایان نرسد.
ماجرای کنایه‌های اینستاگرامی
بعد از پایان دوئل استقلال و ذوب‌آهن و صعود آبی‌ها به جمع 8تیم برتر آسیا، سیدحسین حسینی در پست اینستاگرامی‌ای که محتوایی متفاوت با یک‌ماه قبل داشت، به هواداران استقلال تبریک گفت. او همچنین از استقلالی‌ها خواست که به اخبار حاشیه‌ای پیرامون خودش توجه نکنند. رشید مظاهری که از حذف تیمش عصبانی بود، زیر پست حسینی نوشت: «داداش نیمکت که دیگه حاشیه نداره». این کامنت از سوی دروازه‌بان ذوب‌آهن درحالی زیر پست حسینی درج شد که مهدی رحمتی همان‌جا برای حسینی در جام‌جهانی آرزوی موفقیت کرده بود. دقایقی بعد نوبت به حسینی رسید تا کنایه رقیبش در تیم‌ملی را جبران کند. رشید مظاهری در پستی اینستاگرامی از هواداران ذوب‌آهن تشکر و از استقلالی‌ها انتقاد کرد. سیدحسین حسینی زیر این پست برای رشید از کلمه «تیام» استفاده کرد تا 3 گلی که او در بازی شب گذشته از این بازیکن سنگالی دریافت کرده را به یادش بیاورد.
کدام دروازه‌بان خط می‌خورد؟
علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سیدحسین حسینی و رشید مظاهری 4 دروازه‌بانی هستند که در لیست 35نفره کی‌روش جهت حضور در جام‌جهانی جای گرفتند. طبق قانون در لیست 23نفره، 3 دروازه‌بان حضور خواهند داشت و بدین ترتیب در روزهای آینده یکی از این 4نفر از لیست خط خورده و رویای جام‌جهانی برایشان رنگ می‌بازد. به جز امیر عابدزاده که در این مدت خیلی وارد حاشیه نشده و توانسته در لیگ پرتغال جایگاه ثابتی برای خودش دست‌وپا کند، 3 دروازه‌بان دیگر رقابت غیرورزشی هم بیرون از زمین با یکدیگر داشتند. بیرانوند که با اعتمادبه‌نفس بالا از فیکس‌بودنش در جام‌جهانی سخن می‌گوید و 2نفر دیگر هم به دنبال حضور در لیست 23نفره هستند. مظاهری حتی در مصاحبه خود بعد از بازی با استقلال، بیرانوند را هم از کنایه‌های خود بی‌نصیب نگذاشت و درباره گل دومی که از تیام دریافت کرد، گفت: «این توپ را هیچ دروازه‌بانی نمی‌توانست بگیرد. چه بسا روزهای قبل دروازه‌بان‌هایی بودند که روی زمین هم گل خوردند، چه برسد روی هوا!» با این اتفاقات به نظر می‌رسد روابط گلرهای تیم‌ملی خیلی دوستانه نیست اما کی‌روش راهی جز خط‌زدن یکی از آنها ندارد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/133544/جنگ-شماره-یک-تیم‌ملی-بالا-گرفت!