کری‌خوانی الهه و سهیلا منصوریان برای یکدیگر قبل از رویارویی در انتخابی تیم‌ملی ووشو
 
دوئل خواهرانه
 

 

شهروند| در روزهای اخیر فدراسیون ووشو برای معرفی ملی‌پوشان شرکت‌کننده در بازی‌های آسیایی 2018 مسابقه انتخابی برگزار کرد که در بخش زنان اتفاق جالبی رخ داده و خواهران باید با هم برای رسیدن به پیراهن تیم‌ملی مبارزه کنند.
2 سهمیه، 3 خواهر
بازی‌های آسیایی که هر 4‌سال یک‌بار برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برای رشته غیرفوتبالی به‌ویژه ووشوکاران که در المپیک هم حضور ندارند، برخوردار است. در بخش زنان این رقابت‌ها فقط در 2 وزن برگزار می‌شود و این کار قهرمان این رشته را سخت می‌کند. بعد از برگزاری مرحله نخست انتخابی تیم‌ملی الهه، سهیلا و شهربانو منصوریان در کنار صدیقه دریایی به اردوی تیم‌ملی راه یافتند. الهه و سهیلا منصوریان باید برای رسیدن به پیراهن تیم‌ملی در وزن 52کیلوگرم باید مقابل هم مبارزه کنند. همچنین شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی در وزن 60کیلوگرم در انتخابی نهایی که به صورت 2 برد از 3 مسابقه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.
کری‌خوانی الهه و سهیلا
رویارویی 2 خواهر در مسابقه انتخابی که فقط یکی از آنها را راهی بازی‌های آسیایی 2018 می‌کند، جذابیت دوچندانی را به وجود آورده است. دور دوم انتخابی از 15روز دیگر استارت می‌خورد و الهه و سهیلا منصوریان خودشان را برای این مبارزه سخت خواهرانه آماده می‌کنند. سهیلا منصوریان در این‌باره گفته است: «ما 4‌سال قبل هم با یکدیگر رقیب بودیم که درنهایت الهه به بازی‌های آسیایی رفت و نتیجه خوبی هم گرفت. قطعا شانس خودم را بیشتر می‌دانم، چون من تا به‌حال بازی‌های آسیایی را تجربه نکردم و انگیزه بیشتری دارم. کسی نمی‌تواند این مبارزه را پیش‌بینی کند اما امیدوارم این‌بار قرعه به نام من بیفتد.» همچنین الهه منصوریان که سابقه کسب یک مدال برنز و یک نقره در بازی‌های آسیایی را دارد، درباره تقابل با خواهر کوچکترش می‌گوید: «سهیلا خیلی برای من کری می‌خواند. او از من جوان‌تر است و روحیه بالایی دارد اما تجربه من بیشتر است. مطمئن باشید اگر من برنده شوم، در جاکارتا طلا می‌گیرم.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/131182/دوئل-خواهرانه