پیام دکتر پیوندی به مناسبت روز شهید
 
جمعیت هلال‌احمر عطر شهیدان امدادگر را دارد
 

 

شهروند| رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد. به ‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، متن پیام دکتر علی‌اصغر پیوندی؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر بدین شرح است: «در این دنیای خاکی کمترین واژه و کلمه را می‌توان یافت که قدرت جمله‌بندی برای احترام به انسان‌های آسمانی را داشته باشد، چراکه مقام بلندمرتبه شهیدان عظیم‌تر از آن است که بتوان با جملاتی ناقص و با جوهر قلم به آن ارج نهاد. آنچه تاکنون درباره شهیدان گفته‌ایم و نوشته‌ایم، به‌سان قطره‌ای ناچیز مقابل اقیانوسی عظیم بوده است که همچنان ما را بدهکار شهیدان نگه داشته است.
 قطعا برای جبران آن همه خلوص و بزرگی، فقط باید راه شهیدان را پیمود و اخلاق نیک و آسمانی شهیدان را سرمشق قرار داد. چنین است که می‌توان در حد ذره‌ای از ایثار شهیدان قدردانی کرد و آنان را از خودمان راضی نگه داشت.
 در روزگاری 8ساله که از خاص‎ترین و خالص‌ترین جوانان، مردان و زنان ایران زمین از آب‌وخاک اجدادی دفاع کردند، بی‌ادعاهایی به نام امدادگر جمعیت هلال‌احمر نیز در خط‌های مقدم، در سنگرها، در شب‌های عملیات، در اسارت و شهادت با رزمندگان و شهیدان همگام بودند. افتخار می‌کنیم که جمعیت ما عطر شهیدان امدادگر را دارد. یاد و نام آنان همیشه برای ما زنده است. بسیاری از پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر یادمان شهدا هستند. امدادگری و شهامت عجب قرابتی دارد.
در روز ۲۲ اسفند که به نام روز بزرگداشت شهدا مزین است، یاد و نام شهیدان گلگون‌کفن ایران اسلامی، شهیدان انقلاب، شهیدان 8‌سال دفاع‌مقدس، شهیدان مدافع حرم و تمام آنانی را که در راه دفاع از اسلام و حق لباس شهادت پوشیدند، گرامی می‌داریم. باشد که پویندگانی لایق برای راه آنان باشیم.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/130035/جمعیت-هلال‌احمر-عطر-شهیدان-امدادگر-را-دارد