روی خط خبر
 

 

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت رحلت مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی
دولت| رئیس‌جمهوری در پیامی رحلت عالم پارسا، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ نصرالله شاه‌آبادی را به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقه‌مندان و به‌ویژه بیت مکرّم آن مرحوم تسلیت گفت.
در پیام حجت‌الاسلام روحانی آمده است: این مجتهد وارسته با پرورش در محضر پرفیض پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله محمدعلی شاه‌آبادی و علمای برجسته حوزه‌های علمیه قم و نجف همچون امام خمینی(ره)، عمر پربرکت خود را وقف تبلیغ و ترویج معارف دینی و تدریس آموزه‌های مکتب ائمه اطهار(ع) کرد. آن روحانی با تقوا، همزمان با فعالیت‌های علمی و دینی بی‌وقفه، همراه و همدوش با مردم در صحنه‌های مهم سیاسی و اجتماعی، با روشن‌بینی و مشی اعتدالی همواره حضوری تاثیرگذار و هدایتگر داشت. اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقه‌مندان و به‏ویژه بیت مکرّم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن فقید سعید رحمت واسعه و علو درجات، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت ‌دارم.

روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: انهدام خودروی انتحاری و هلاکت تروریست‌ها در منطقه مرزی سراوان
سپاه نیوز| روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌‌‌‌‌ای از انهدام خودروی انتحاری و هلاکت دو تروریست در اقدام به موقع رزمندگان اسلام در پاسگاه مرزی در منطقه سراوان خبر داد: شامگاه گذشته عوامل گروهک‌‌‌‌های تروریستی و اشرار مسلح با یک دستگاه خودروی حامل مهمات و مواد انفجاری قصد انجام عملیات انتحاری و هدف قراردادن یکی از پاسگاه‌های مرزی نیروی زمینی سپاه در منطقه سراوان استان سیستان‌وبلوچستان را داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع رزمندگان اسلام ناکام ماندند. در این اطلاعیه تصریح شده است: همچنین یکی از اشراری که در نزدیک‌شدن به پاسگاه ناکام مانده بود، جلیقه انتحاری خود را منفجر کرد و به هلاکت رسید. اطلاعیه روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افزوده است: در جریان این اقدام که دو عامل تروریستی به هلاکت رسیدند، دو تن از بسیجیان غیور این پاسگاه نیز مجروح شدند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/129916/روی-خط-خبر