سینمای جهان
 

 

گاردین نوشت: نمایش همیلتون با نامزدی در ۱۳ بخش، رکورد جدیدی در تاریخ جوایز تئاتر اولیویر ثبت کرد. امسال نام چهره‌های سرشناسی چون برایان کرنستون، سم مندز و اندرو گارفیلد در میان نامزدها به چشم می‌خورد.

به گزارش ورایتی؛ کمپانی رد گرانیت پیکچرز تهیه‌کننده فیلم گرگ وال استریت پذیرفت ۶۰‌میلیون دلار به دولت آمریکا بدهد تا شائبه تأمین مالی تهیه این فیلم از موردی که به فساد و اختلاس از صندوق اقتصادی مالزی شناخته می‌شود، برطرف شود.

ورایتی نوشت: روتی آن مایلز بازیگر برنده جایزه تونی در اثر تصادف با اتومبیل مجروح شد و دختر کوچکش را در این تصادف از دست داد. این بازیگر که هفت ماهه باردار هم بود، درحال حاضر در بیمارستان بستری است.

هالیوودریپورتر نوشت: کیم کی دوک فیلمساز نامدار کره‌ای متهم به تجاوز شد تا بار دیگر پرونده فساد در سینمای جهان داغ شود. بنا بر این گزارش؛ یکی از آخرین افشاگری‌های جنبش من‌ هم‌ همین‌طور دامن کیم کی دوک فیلمساز کره‌ای را گرفت و دو بازیگر زن سینما مدعی شدند برنده شیر طلای ونیز از آنها سوءاستفاده کرده است. این بازیگر ادعا کرد که نه‌تنها کیم کی دوک بلکه بازیگر بدنامی که همکاری‌اش با این کارگردان زوج برتون - جانی دپ را به یاد می‌آورد نیز به او متعرض شده است. کیم کی دوک در پیامکی به سازندگان این برنامه گفت:« به‌عنوان یک مرد متأهل از رفتار خود شرمنده‌ام.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/129513/سینمای-جهان