ورزش جهان
 

 

شعار نژادپرستانه علیه بالوتلی| ‌ در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ فرانسه دو تیم نیس و دیژون به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با پیروزی سه بر دو دیژون به پایان رسید. در این دیدار بار دیگر به ماریو بالوتلی توهین نژادپرستانه شد که این مسأله عصبانیت و واکنش این بازیکن ایتالیایی را به همراه داشت. باشگاه نیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که به بالوتلی توهین نژادپرستانه شد و همین باعث شد تا او واکنش نشان دهد و کارت زرد دریافت کند.


اعتراض به افشاگری درباره آزار جنسی پزشک اتریش|  اخیرا پزشک سابق تیم اسکی اتریش متهم به آزار جنسی شده است. رئیس فدراسیون اسکی اتریش اعلام کرد که منتشرشدن این اخبار در زمان برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی می‌تواند به روحیه تیم اسکی این کشور آسیب برساند و درصورتی که این اتهامات اثبات شود، باید از ورزشکاران عذرخواهی شود. گفته شده است که دو زن اسکی‌باز از چارلی کامر، پزشک سابق اسکی اتریش شکایت کرده‌اند. حتی یکی از آنها اعلام کرده که مورد تجاوز قرار گرفته است.


برنده برنز المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از مرگ بازگشته بود| ردموند جرارد یکشنبه توانست نخستین قهرمان اسنوبرد در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ شود. مدال نقره و برنز به مکس پاروت و مارک مک موریس رسید. با این حال بیش از مدال طلای جرارد، برنز مک موریس قابل توجه بود، چون ورزشکار کانادایی 11ماه پیش در آستانه مرگ قرار داشت و توانست مدال برنزش در المپیک سوچی ۲۰۱۴ را دوباره تکرار کند. 11ماه پیش مک موریس در هنگام پرش با یک درخت برخورد کرد و سقوط سختی داشت. این حادثه باعث شد نقاط مختلفی در بدنش دچار شکستگی شود و در وضع خیلی بدی قرار بگیرد.


سامانه فروش بلیت الهلال هک شد|  باشگاه الهلال سامانه‌ای برای فروش بلیت الکترونیکی بازی با العین را معرفی کرد و بسیاری از هواداران این تیم از سایت مذکور بلیت بازی با تیم سفید و نارنجی‌پوشان امارات را خریدند؛ اما ساعاتی بعد یکی از گروه‌های هکر، موفق به از کارانداختن این سامانه شد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/126420/ورزش-جهان