خارج از گود‌
 

 

توضیح درباره آدیداس نپوشیدن تیم‌های پایه فوتبال| طبق قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس البسه تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان باید رایگان باشد و البسه سایر تیم‌ها و رده‌های ملی با 70‌درصد تخفیف خریداری شود. با این حال تیم‌های رده‌های ملی همچنان لباس‌های مجید را به تن می‌کنند که لباس‌های این برند نیز خریداری می‌شود. هدایت ممبینی، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون دراین‌باره گفته است: «چون لباس‌های تیم‌های پایه هنوز به خط تولید نرسیده تا آدیداس لوازم را آماده کند، این اتفاق رخ نداده است. از تاریخی که آدیداس لباس‌ها را آماده کند، تمام تیم‌های ملی ما از لباس‌های این برند استفاده خواهند کرد. »
عنایتی از هدایت مشکی‌پوشان استعفا کرد|  رضا عنایتی که دو بازی پیش از پایان نیم فصل اول به جمع سیاه‌جامگان اضافه شد و روی نیمکت این تیم نشست پس از عدم موفقیت در دور برگشت بازی‌های لیگ و درحالی‌که تیم مشهدی برابر پیکان نیز نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از شکست دو بر یک دست پیدا کند از سمت خود استعفا کرد. عنایتی پس از برگزاری این بازی و در بین خبرنگاران به اعلام استعفای خود پرداخت.
توضیح وزارت ورزش درباره ممنوعیت عکسبرداری از زنان|  مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش توضیحاتی درباره ممنوعیت عکسبرداری از زنان ورزشکار ارایه کرد. او گفت: «توجه به ورزش زنان و قهرمانان بانوی ایران زمین ازجمله راهبردهای مهم ورزش در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بوده و خواهد بود . هماهنگی و همکاری خوب و فنی بین بخش‌های مختلف وزارتخانه برای فعالیت رسانه‌ای خانم‌های فعال رسانه‌های رسمی وجود دارد و ممنوعیتی برای عکاسان معرفی شده و مورد تأیید رسانه‌های کشور به هیچ عنوان وجود ندارد.» این درحالی است که عکاسان رسانه‌ها حق حضور در مسابقات ورزش زنان را ندارند و حتی تلفن‌همراه تماشاگران و خبرنگاران زن هم به سالن‌ها راه داده نمی‌شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/126271/خارج-از-گود‌