اقتصاد مجازی
 

 

رکوردزنی فروش ساعت‌های هوشمند اپل
ایسنا| شرکت اپل با فروش 8‌میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ در سه ماهه پایانی ‌سال 201 میلادی به رکوردی بی‌سابقه دست پیدا کرده است. به گزارش وب‌سایت سی‌نت، موسسه تحقیقاتی کانالیز به تازگی در تازه‌ترین گزارش آماری خود این رکورد را اعلام کرده است. پیش از این شرکت فیت بیت که در عرضه و تولید محصولات الکترونیکی پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند فعال و پیشگام بود رتبه نخست را در فهرست غول‌های تکنولوژی ارایه دهنده دستگاه‌های پوشیدنی و هوشمند به خود اختصاص داده بود. فیت بیت در سه ماهه چهارم‌ سال 2015 تعداد 6.1‌میلیون دستگاه ساعت هوشمند را به بازار عرضه کرده بود و همین رقم بالا هم جایگاه این شرکت را برای دو‌سال متوالی در صدر این فهرست حفظ کرده بود. از دیگر رقبای معروف و محبوب اپل واچ می‌توان به ساعت‌های هوشمند سامسونگ Gear s3 و هوآوی واچ 2 اشاره کرد. با این‌که این دو محصول توانایی پشتیبانی هردو سیستم عامل اندروید و ios را دارند اما اپل هیچ علاقه‌ای به استفاده از سیستم عامل اندروید نشان نمی‌دهد.

عرضه 157 ایموجی جدید
مهر| ماه آگوست امسال 157 ایموجی جدید برای موبایل عرضه می‌شود که در این میان ایموجی زنان و مردان با رنگ پوست و سن‌های مختلف وجود دارد. به گزارش پی‌سی مگ ایموجی‌های جدید ازجمله پرچم دزدان دریایی، خرس عروسکی و خرچنگ امسال عرضه می‌شوند.

ممنوعیت تبلیغ سامسونگ در یک رسانه
فارس|  تبلیغ محصولات سامسونگ در خبرگزاری فارس ممنوع شد. این خبرگزاری به دنبال رخدادی که برای کاروان ورزشی ایران در المپیک زمستانی اتفاق افتاد تمام قراردادهای بازرگانی خود را با شرکت سامسونگ در ایران لغو کرد. مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ در کره‌جنوبی که قرار بود به تمام بازیکنان این المپیک گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت 8 اهدا کنند، از اهدای این گوشی‌ها به کاروان ورزشی ایران و کره‌شمالی خودداری کردند. این موضوع واکنش‌های زیادی را در ایران به دنبال داشت.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/126246/اقتصاد-مجازی