ویترین خانواده
 

 

ثبات قیمت در بازار مرغ

مهر| رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات آن را اعلام کرد و گفت: قیمت مرغ در مراکز خرده‌فروشی به ۷۶۵۰ تومان رسیده است. مهدی یوسف، نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات آن را اعلام کرد و اظهار داشت: دیروز قیمت مرغ زنده 4‌هزار و 800 تومان بود. او همچنین قیمت مرغ آماده طبخ در عمده‌فروشی در کشتارگاه را 6‌هزار و 800 تومان اعلام کرد و گفت: قیمت این کالا تحویل درِ واحدهای صنفی 6‌هزار و 950 تومان و خرده‌فروشی واحدهای صنفی 7‌هزار و 650 تومان است.رئیس اتحادیه پرنده و ماهی اضافه کرد: همچنین قیمت هر کیلوگرم ران مرغ با کمر 6‌هزار و 650 تومان، ران مرغ بی‌کمر 7‌هزار و 650 تومان، سینه با کتف 13‌هزار تومان، سینه بدون کتف 14‌هزار تومان و فیله مرغ 16‌هزار تومان است.

اشتباه دو سر باخت چای خارجی

ایسنا| رئیس سازمان چای کشور گفت: مصرف چای داخلی سلامت و اشتغال را برای مردم فراهم می‌کند. محمدولی روزبهان با اشاره به نامه‌‌ای که در آن حجتی وزیر جهاد کشاورزی در مردادماه امسال به معاون اول رئیس‌جمهوری نوشت و خواستار استفاده از چای ایرانی در ادارات دولتی شد، گفت: این دستور در بخشی از دستگاه‌های حاکمیتی و نهادهای کشوری و لشکری اجرایی می‌شود، اما هنوز برخی از دستگاه‌ها مصرف چای داخلی را در برنامه کاری خود قرار نداده‌اند. روزبهان ادامه داد: باید به دستگاه‌هایی که هنوز برای مصرف چای داخلی به صورت جدی ورود نکرده‌اند، گفت که معامله‌ای برد- برد را می‌بازند.

آغاز پرداخت‌های جدید البرز ایرانیان

ایلنا|  سپرده‌گذاران البرز ایرانیان که سپرده آنها بالای 100‌میلیون تومان است، می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب بانک تجارت تا سقف این رقم از سپرده‌شان را دریافت کنند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/119362/ویترین-خانواده