خبرنامه
 

 

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در کرمان و استاندار این استان از خدمات هلال‌احمر در زلزله اخیر
شهروند | رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در بازدید از مناطق زلزله‌زده استان کرمان با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان کرمان و استاندار کرمان دیدار و در جلسه ستاد بحران این استان شرکت کرد.
مرتضی سلیمی در دیدار با آیت‌الله جعفری، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان گزارشی از خدمات ارایه‌شده به زلزله‌زدگان ارایه کرد که مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.
همچنین در جلسه ستاد بحران استان کرمان که با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و نماینده استاندار کرمان برگزار شد، اسماعیل نجار جمعیت هلال‌احمر را همواره در ارایه خدمات به حادثه‌دیدگان پیشتاز خواند و از خدمات این نهاد مردمی به زلزله‌زدگان کرمان تقدیر و تشکر کرد.

توسط خیر اصفهانی صورت گرفت
اهدای 2 دستگاه خودروی سبک به جمعیت هلال‌احمر

شهروند | سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان از اهدای دو دستگاه خودرو سبک به جمعیت هلال‌احمر توسط خیر اصفهانی خبر داد. شهریار انصاری با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع زلزله اخیر در غرب کشور اقشار مختلف مردم از کسبه، دانشجویان، روحانیون، زن و مرد، پیر و جوان با حضور در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی حمایت خود را از مردم آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده نشان دادند.
وی با اشاره به این‌که اهدای دو دستگاه خودرو نیسان دوگانه‌سوز به جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان توسط کانون حمل‌ونقل بار استان اصفهان در همین راستا صورت گرفت، تصریح کرد: در این مراسم که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان، رئیس کانون حمل‌ونقل استان اصفهان و جمعی از اعضا و داوطلبان فعال جمعیت استان برگزار گردید، ضمن بازدید از روند جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان، دو دستگاه خودرو نیسان دوگانه‌سوز به هلال‌احمر اصفهان اهدا شد.
انصاری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در ادامه طی مراسمی از آقای باقری، رئیس کانون حمل‌ونقل بار استان اصفهان و داوطلب خیر جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و ایشان و تنی چند از همکاران وی با ملبس‌شدن به کاور داوطلبی به عضویت افتخاری هلال‌احمر اصفهان درآمدند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/119344/خبرنامه