ورزش جهان
 

 

ورود سیستم ویدیویی به فصل آینده لالیگا| با اعلام موافقت سران فدراسیون فوتبال اسپانیا و اتحادیه لالیگا از فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا، تکنولوژی ویدیویی در رقابت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سانچز آرمینیو، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا با تأیید این خبر عنوان کرد، حمایت همه باشگاه‌های اسپانیایی با این طرح را جلب کرده است.
مجمع فوق‌العاده برای انتخاب سرمربی ایتالیا|  براساس اعلام کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، روز دوشنبه مجمع فوق‌العاده‌ای در مقر این سازمان برگزار می‌شود و در آن پس از بررسی گزینه‌های اصلی درنهایت برترین نفر به‌عنوان جانشین جانپیرو ونتورا، سرمربی اخراج‌شده تیم‌ملی ایتالیا انتخاب می‌شود. ونتورا بابت فسخ‌شدن قراردادش از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا رقمی در حدود 866‌هزار یورو غرامت خواهد گرفت.
افتتاح لیگ حرفه‌ای والیبال در آمریکا|  آمریکایی‌ها در صدد هستند تا NVA یا همان اتحادیه ملی والیبال را با حضور بهترین‌های جهان راه‌اندازی کنند. هدف آنها آغاز به کار لیگ حرفه‌ای والیبال در آمریکاست. مقدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و پوشش خبری مربوط به راه‌اندازی آن هم فراهم شده است. مرحله نخست لیگ حرفه‌ای والیبال آمریکا با حضور 8 تیم آکادمی یونایتد، آریزونا سیزل، بلیزارد والیبال، شیکاگو لایتز اوت، آیسمن، رایزینگ تاید، تیم ای‌سی‌وی و تیم پاین‌اپل از 17 تا 19 آذر برگزار می‌شود.
کلوپ از بیمارستان مرخص شد|  کلوپ با تیمش روند پرفرازونشیبی را تا به این‌جای فصل طی کرده و هنوز نتوانسته تیمش را به ثبات برساند. او اخیرا دچار بیماری شده و به همین علت در بیمارستان بستری شده بود. او روز گذشته از بیمارستان مرخص شد و در کمپ ملوود حضور یافت و در تمرینات تیم شرکت کرد. باشگاه لیورپول نیز در توییتر بازگشت کلوپ به تمرینات را تبریک گفت.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/117965/ورزش-جهان